داشبورد مدیریتی vdash

داشبورد مدیریتی vdash


 

+ بازاریابی محتوایی و مدیریت شبکه های اجتماعی داشبورد مدیریتی vdash

نرم افزار داشبورد مدیریتی Vdash در واقع مجموعه ابزارها و سرویس هایی است که به هر نوع کسب و کار و سازمانی جهت نمایش گرافیکی اطلاعات کمک می کند. با استفاده از این نرم افزار می توان کسب و کار را نظارت، آنالیز و بهتر مدیریت کرد. ساخت داشبوردهای مدیریتی، تحلیل و آنالیز اطلاعات، برجسته کردن نقاط بحرانی و کشف الگوهای عملکردی به وسیله گراف های ساده، گویا و استاندارد، بهترین ابزار را در اختیار مدیران قرار می دهد تا با درک بهتر از وضعیت و اخذ تصمیمات سازنده، زمینه پیشرفت کسب و کار خود را فراهم کنند.
این نرم افزار توسط شرکت نوآوران توسعه وندا در سال 1393 طراحی و پیاده سازی شده است. این شرکت با سابقه یازده ساله در حوزه فناوری در سازمان ها و واحدهای صنعتی کشور، مکانیزه کردن سیستم های سنتی و کاغذی و تبدیل آنها به یک سیستم یکپارچه و منسجم و همچنین تجمیع اطلاعات در سازمان هایی با گستره جغرافیایی زیاد همواره در برنامه های اجرایی این مجموعه بالاترین اولویت را به خود اختصاص داده است.
گروه بازاریابی محتوایی جوهر با استفاده از توانمندی های علمی همکاران فعال خود در حوزه IT و بازاریابی ضمن تولید محتوای تخصصی پیرامون داشبوردهای مدیریتی، مصورسازی اطلاعات و مباحث مربوط به هوش تجاری ، انتشار مطالب و مدیریت شبکه های اجتماعی این محصول را انجام می دهد.
بررسی و شناخت گروه مخاطبان و علاقه مندان این نرم افزار در فضای مجازی و ارائه یک استراتژی بازاریابی مدون در شبکه های اجتماعی از جمله اقداماتی بود که گروه بازاریابی محتوایی جوهر در ابتدای همکاری باشرکت نوآوران توسعه وندا انجام داد که پس از آن این سیاست ها در چارچوب فعالیت در شبکه های اجتماعی و نوع محتوای تولید شده و منتشر شده پیاده گردید.
محتوای تولید شده به اشکال مختلف : پست های وبلاگ ، اینفوگرافیک ، پست های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و … می باشد . که این مطالب در شبکه های اجتماعی لینکدین ، توییتر، اینستاگرام ، فیس بوک ، گوگل پلاس

کلینیک دندانپزشکی درسان
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.