فروشگاه اینترنتی دلتاکالا


 

+ بازاریابی محتوایی و مدیریت شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی دلتاکالا

فروشگاه اینترنتی دلتاکالا، مرجع نقد و بررسی و فروش آنلاین لوازم خانگی درسال ….. توسط شرکت…. که جمعی از متخصصین در حوزه لوازم خانگی و تجارت الکترونیک می باشند در مشهد تاسیس گردید.
از آنجایی که نقد و بررسی محصولات لوازم خانگی در بین وب سایت های ایرانی چندان به صورت تخصصی انجام نشده است لذا این شرکت با توجه به سابقه درخشان خود در حوزه لوازم خانگی؛آگاهی بخشی به عموم مردم در جهت انتخاب صحیح لوازم خانگی را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده است.
تیم فروشگاه اینترنتی دلتاکالا بر این باورند که ارائه اطلاعات دقیق بدون در نظر گرفتن هیچ منفعت تجاری، موجب وفاداری کاربران به وب سایت و نهایتا فروش محصولات می گردد.
شعار اصلی دلتاکالا انتخاب هوشمندانه لوازم خانگی است و بر همین اساس محور اصلی قابلیت های نرم افزاری،گرافیکی و محتوایی وب سایت بر پایه هوشمندی و دانایی محوری طراحی، پیاده سازی و مدیریت شده است.
فروشگاه اینترنتی دلتاکالا کلیه اقلام لوازم خانگی بزرگ و کوچک و محصولات صوتی و تصویری از برندهای معتبر ایران و دنیا را در سراسر کشور به خریدارن محترم تقدیم می نماید.
گروه بازاریابی محتوایی جوهر این افتخار را داشته که در مسیر رشد و شکوفایی این گروه در حوزه تولید محتوا وبلاگ و مدیریت شبکه های اجتماعی اینستاگرام و کانال تلگرام فروشگاه اینترنتی دلتاکالا انجام وظیفه نماید. 

رژلب - سایت تخصصی آرایشی | راهنمای زیبایی
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.