در حال بارگذاری
b2bcontentmarketing

چگونه سه چالش عمده‌ی بازاریابی محتوایی B2B را حل کنیم

بازاریابان B2B سعی می‌کنند با استفاده از توزیع مؤثر محتوا، به خریداران کسب‌و‌کارهای هدف دست پیدا کنند. از آنجایی که کوشش بازاریابی B2B دسترسی به سایر کسب‌و‌کارها است، ‌بعضی این حوزه را مشکل‌تر از بازاریابی B2C می‌دانند. حوزه‌ای که می‌بایست در مقابل مشتریان مستقل قرار گیرد. سایت Statistica گزارشی درباره‌ی «بازاریابی محتوا در آمریکا» منتشر کرد. در این گزارش، بعضی از چالش‌ها و فرصت‌هایی که […]

ویراستاری - ویراستاری متن - اصول ویراستاری - تولید محتوا

با این 6 شیوه ویراستاری، محتوای سایت خود را ارتقاء دهید

واژه‌ی «ویراستاری متون»، اغلب به بازبینی محتوای نوشتاری اطلاق می‌شود؛ اما ویرایش و ویراستاری شاخه‌های بسیاری دارد. هرکدام از این شیوه‌ها جایگاه خود را در فرایند توسعه‌ی محتوا دارند.ما در گروه جوهر به کارفرمایان پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر تمرکز بر تولید محتوا، ویراستاری و نوسازی متون را همیشه در برنامه‌ی کاری خود قرار دهند. چنانچه شما یکی از علاقه‌مندان تولید محتوا هستید، بهتر است […]

کپی رایت - کپی رایت چیست - آموزش کپی رایتینگ

آینده کپی رایت و کپی رایترها با این تکنولوژی‌ها بزودی تغییر خواهد کرد

آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که چطور تکنولوژی می تواند آینده کپی رایت و کپی رایترها را تغییر دهد؟! بد نیست بدانیم که کپی رایت از شروع قوت گرفتن صنعت بازاریابی در سال1950 تغییرات محسوسی را طی کرده است. پیش از این هزینه تبلیغات تلویزیون، چاپ و رادیو به شکل سرسام‎آوری در حال رشد بود و این شیوه از تبلیغات قرار بود تا […]

روز ملی چاپ - صنعت چاپ

احوالپرسی از صنعت چاپ در روز ملی چاپ

«از باغ سپهسالار که رد بشی، به ظهیرالسلام مرکز چاپ و کاغذ می‌رسی. دست راستت رو بگیر و برو بالا، مشامت که پر شد از بوی کاغذ و جوهر و چسب و چشمات یه پنج تا چاپخونه بی‌سروصدا رو دید، می‌رسی به استاد. سلامم رو بهش برسون » این‌ها را کتابفروش قدیمی خیابان قائم مقام، وقتی در فکر نوشتن پست وبلاگ جوهر، برای روز ملی […]

تولید محتوا - تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی - آموزش تولید محتوا - تولید محتوا برای سایت - بازاریابی محتوا

چهار روش تولید بهترین محتوا برای شبکه‌های اجتماعی

همزمان با توسعه استراتژی بازاریابی‌ محتوا ، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها، بازاریابی شبکه های‌اجتماعی است. زمانیکه ما شروع به تولید محتوا می‌کنیم، معمولاً امیدواریم که نه تنها از طریق کمپین‌های بازاریابی‌ داخلی، بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته شود. همیشه تولید محتوایی که مردم آنرا به اشتراک بگذارند؛ آسان نیست. زمانیکه بخشی از محتوا با علایق کاربران در شبکه‌های اجتماعی همسو نیست و […]

مدیریت منابع انسانی - بازاریابی محتوا - تولید محتوا

مدیریت منابع انسانی با راهکارهای بازاریابی محتوا

اگر برای خود کسب و کاری مستقل دارید، حتماً تا به حال متوجه شده‌اید که مهم‌ترین سرمایه برای راه‌اندازی و موفقیت در هر کار و تجارتی، به‌هیچ‌وجه پول و پشتوانه‌ی مالی قوی نیست، بلکه مهم‌ترین آن داشتن منابع انسانی کاربلد و متعهد و قابل اطمینان است. در تمام دوره‌های کارآفرینی به اهمیت نیروی انسانی کارآمد اشاره شده است. حتی اگر بزرگ‌ترین سرمایه‌گذارها را هم داشته باشید، […]

کارشناس تولید محتوا - تولید محتوا - کارشناس بازاریابی محتوا -

کارشناس تولید محتوا کیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 اخیراً یکی از کاربران جوهر از من پرسید: «برای کارشناس تولید محتوا شدن نیاز به خواندن چه رشته‌ای در دانشگاه هست؟» کمی مکث کردم و به این فکر کردم که کارشناس محتوا باید چه چیزهایی بلد باشد؟ شاید اگر می‌خواستم جوابی ساده و سریع بدهم، می‌گفتم باید ادبیات بداند و تبلیغات و ارتباطات؛ اما واقعیت آن بود که برای تبدیل‌شدن به کارشناس تولید محتوا لازم […]

تولید محتوا خوب - کارشناس تولید محتوا - تولید محتوا سایت - آموزش تولید محتوا

چهار نکته مهم در تولید محتوای خوب

محتوا قلب و بطن اصلی هر کسب‌وکار است. غالباً وقتی کلمه تولید محتوا را می‌شنویم، به این فکر می‌کنیم که فقط یک پست وبلاگ یا چیزی حاصل از بازی با کلمات و داستان سرایی است.در حالیکه تولید محتوا پروسه عملیاتی بازاریابی محتوا است. این محتوا می‌تواند به شکل یک اینفوگرافیک، ویدئو، توضیحی کوتاه درباره ی محصول، پادکست، رپورتاژ-آگهی، محتوای ایمیل و خبرنامه ایمیلی و هزاران […]

تولید محتوا برای سایت - روش تولید محتوای آموزشی - چگونه تولید محتوا کنیم؟

برای تولید محتوا باید چه ویژگی هایی را رعایت کنید؟

تولید محتوا و تدوین استراتژی تولید محتوا چه برای یک کسب وکار کوچک اینترنتی باشد و چه برای یک غول بزرگ تجاری هر دو نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. اگر می خواهید به تنهایی و بدون استفاده از یک کارشناس تولید محتوا، وب سایت خود را بروزرسانی کنید یا خوراک خوب در اختیار کاربرانتان قرار دهید، تنها راه یادگیری آن روش تولید محتوا است. در […]

چگونه تولید محتوا کنیم - تولید محتوا - بازاریابی محتوا

چگونه تولید محتوا کنیم؟

تولید محتوا همیشه یکی از دغدغه‌های کسب و کارها به‌خصوص کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین است. شاید در ظاهر نوشتن محتوایی کوتاه و مختصر درباره‌ی سایت و معرفی کسب و کارمان ساده به‌نظر برسد؛ اما با بررسی دقیق‌تر متوجه می‌شویم که امروزه کار تولید محتوا یک حوزه‌ی تخصصی را از آن خود کرده است. یادگیری روش تولید محتوا و موفقیت در آن به مطالعه و […]

تولید محتوا شبکه های اجتماعی

5 ترفند راهبردی در شبکه های اجتماعی برای حضور فعال کسب و کار شما

در حالیکه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی به 2.8میلیارد نفر می‌رسد، اگر بتوانید در این فضا، حضوری فعال داشته باشید؛ قطعاً گام مهمی در پیشرفت کسب و کار دلخواهتان برداشته‌اید. این روزها، مشتریان بیشتر به دنبال برقراری ارتباط با برندهای محبوبشان در شبکه‌ های‌اجتماعی هستند. فعالیت مستمر از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی، به ارتقاء آگاهی از برندتان، افزایش جذب فالوور، آسانتر شدن ترافیک وبسایت […]

خبرنامه ایمیل مارکتینگ

چگونه خبرنامه جذاب و پر خواننده بسازیم؟

دقیقاً از میزان آگاهی شما درباره اهمیت خبرنامه ها مطلع نیستم شاید در همین ابتدای کار بگویید که خبرنامه های ایمیلی نسبت به ویدیوهای زنده و یا انواع محتوای شخصی‌شده و تعاملی چندان در مرکز توجه نیستند.اما حقیقتاً این بدان معنی نیست که خبرنامه‌ها از قدرت چشمگیر و محبوبیت‌ فزاینده‌ای برخوردار نیستند. ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر اصول تولید خبرنامه جذاب و پرخواننده به قلم […]

6 ابزار رایگان سئو که کارشناس شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد

6 ابزار رایگان سئو که کارشناس شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارد

بازاریابان مجموعه ابزارهای موردعلاقه‌ی خود را دارند که از طریق آنها کارشان را راحت‌تر انجام می‌دهند. وقتی شما به دنبال ابزاری جدید هستید، معمولا آنهایی را انتخاب می‌کنید که بطور ویژه‌ی برای صنعت شما ساخته شده است. برای مثال، بازاریابان ایمیلی ممکن است از جواب‌دهنده‌های اتوماتیک یا ابزارهای کدگذاری استفاده کنند. بازاریابان شبکه‌های اجتماعی از ابزارهای مدیریتی شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند و سئوکارها از جست‌جوی […]

بازاریابی محتوا

شکست پروژه بازاریابی محتوا بدون این هفت فاکتور قطعیست!

فرقی نمی‌کند شما کارشناس تولید محتوا باشید یا کارفرمایی که در جست‌وجوی استراتژیست بازاریابی محتوا و تیم تولید محتوا است. در هر دو حالت شما باید بتوانید طرف مقابل، نیازمندی‌ها و انتظارات را خوب درک کنید و زبانی مشترک بیابید. ما در جوهر پیوسته می‌کوشیم، به کاربران و کارفرمایان درباره مراحل و روندهای صحیح در هر پروژه بازاریابی محتوا اطلاعات مفیدی منتقل کنیم. ما در گروه بازاریابی […]

پنج روش برای افزایش میزان فروش، به کمک رسانه‌های اجتماعی

پنج روش برای افزایش میزان فروش، به کمک رسانه‌های اجتماعی

پنج روش برای افزایش میزان فروش، به کمک رسانه‌های اجتماعی افزایش میزان فروش به کمک رسانه‌های اجتماعی آیا می‌خواهید در رسانه‌های اجتماعی فروش بیشتری داشته باشید؟ دنبال راه‌هایی هستید تا مردم را به خرید بیشتر ترغیب کنید؟ تنها چند تغییر کوچک، تلاش‌های شما درزمینۀ تجارت اجتماعی را بهینه‌سازی می‌کند و شما را از رقیبان جلو می‌اندازد. در این مقاله، پنج راه برای افزایش فروش در […]