چرا نیاز به طراحی اینفوگرافیک دارید؟

چرا نیاز به طراحی اینفوگرافیک دارید؟


تابه‌حال از خود پرسیده‌اید چرا طراحی اینفوگرافیک از میان سایر محتواهای تصویری محبوب‌تر است؟ واقعیت این است که مردم جذابیت بصری اینفوگرافیک‌ها را به دلیل نمایش جذاب، سرگرم‌کننده و منحصر‌به‌فرد داده‌ها کشف کردند. پس از آن طراحی اینفوگرافیک‌های زیادی آغاز شد. دلیل اصلی طراحی اینفوگرافیک‌ها کاربران بودند. کسب و کارها تلاش کردند با طراحی اینفوگرافیک‌ها سبکی نو و جذاب را برای نمایش خدمات و محصولات خود به مصرف‌کنندگان انتخاب کنند.
از آن زمان اینفوگرافیک‌های زیبا و خلاقانه‌ای در سراسر جهان طراحی شد و کاربران آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشتند. به این صورت بسیاری از بیزنس‌ها رشد کردند و نامشان را در ذهن مخاطبان ماندگار کردند.
همان‌طور‌که می‌دانید، کار اینفوگرافیک‌ها فقط انتقال داده‌های ارزشمند نیست، بلکه آن‌ها این کار را به شیوه‌ای هنرمندانه و زیبا انجام می‌دهند. به نحوی که نظر کاربران را لابه‌لای نتایج جستجو یا در میان پست‌های شبکه های اجتماعی به خود جلب می‌کنند.
تنها با دیدن چند نمونه اینفوگرافیک و با خواندن اصول و تأثیرات این نوع محتوا قطعاً متوجه می‌شوید که با واردکردن طراحی اینفوگرافیک در اقدامات بازاریابی، به چه میزان عملیات بازاریابی محتوایی شما رشد می‌کند.
در اینجا ممکن است باز هم از خود درباره اهمیت اینفوگرافیک و اینکه چرا باید برای کسب و کارتان اینفوگرافیک بسازید، سؤال کنید. ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر همیشه به مشتریانمان این پاسخ را می‌دهیم: «بسیار ساده است، چراکه جذابیت این نوع محتوا موجب می‌شود تعامل کاربران با شما زیاد شود.»
فرم‌ها و تعداد محتوای تعاملی متنوع است. شما می‌توانید متن، ویدئو، تصویر و اینفوگرافیک داشته باشید. در تمام این محتواها یک شباهت وجود دارد: آن‌ها اطلاعات و داده‌ها را به روشی جذاب و تعاملی منتقل می‌کنند.
مردم اینفوگرافیک‌ها را بیشتر به اشتراک می‌گذارند؛ چراکه بیشتر برایشان جالب هستند و نوعی حالت سرگرمی دارند. با این اتفاق شما بیشتر دیده می‌شوید. اما یک سؤال: سایر مردم چطور از طریق اینفوگرافیک‌ها از کسب و کار شما اطلاع پیدا می‌کنند؟

رویکرد هیلاری کلینتون به بازاریابی محتوا
مشاهده مطلب

چرا نیاز به طراحی اینفوگرافیک دارید؟

شما اعتبار خود را از قسمت انتهایی اینفوگرافیک کسب می‌کنید. یعنی چه؟ مردم بعد از اینکه مطالب اینفوگرافیک را خواندند دوست دارند بدانند که چه کسی این اطلاعات را به آن‌ها داده است. اینجاست که در قسمت پایانی اینفوگرافیک، آدرس وب‌سایت، لوگو، نام برند و مؤسسۀ شما را می‌بینند. اکثریت کاربران به وب‌سایت شما مراجعه می‌کنند تا ببینید که چه اطلاعات دیگری نظیر همین اینفوگرافیک را می‌توانید به آن‌ها ارائه دهید.
کاربران اینفوگرافیک شما را با سایر دوستان و اعضای خانوادۀ خود به اشتراک می‌گذارند و این‌گونه است که مصرف‌کنندگان بیشتری به سمت وب‌سایت شما می‌آیند.
یکی از دلایلی که شما باید اینفوگرافیک را به‌عنوان یکی از بخش‌های مهم استراتژی بازاریابی محتوایی خود قرار دهید این است که این شکل از تولید محتوا، اطلاعات خاص و جالبی را برای یادگیری و علاقه‌مند‌کردن کاربران ارائه می‌کند.
شما با طراحی و انتشار اینفوگرافیک نشان قدرتمندی از خود در دنیای بازاریابی آنلاین ایجاد می‌کنید و می‌توانید از آن طریق پیوسته کاربران و مصرف‌کنندگانی را به سمت خود بیاورید که پیش از این نمی‌توانستید.
بسیاری از افراد برای خلق اینفوگرافیک به طراحان حرفه‌ای نیاز دارند؛ چراکه روند تولید اینفوگرافیک کمی پیچیده است. از طرف دیگر طراحان حرفه‌ای زیادی نیز آماده به خدمت هستند که البته توانایی‌های آن‌ها همه با هم یکسان نیست و ممکن است شما کار یکی را بر دیگری ترجیح دهید. بنابراین در این حالت می‌توانید یک طراح را انتخاب کرده و پروسۀ تولید اینفوگرافیک را با کمک او شروع کنید.

طراحان گرافیک در گروه بازاریابی محتوایی جوهر

ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر به‌خوبی ارزش اینفوگرافیک را در ترویج کسب و کار‌های آنلاین می‌دانیم. همچنین می‌دانیم که هر کسب و کار و کارفرمایی سبک خاصی را در نحوۀ طراحی و ارائۀ اطلاعات می‌پسندد. به همین خاطر ما تیمی از طراحان گرافیک با تجارب مختلف در حوزه‌های متنوع در اختیار داریم و این بدان معنی است که وقتی همکاری‌مان را شروع کنیم، شما می‌توانید از بین طراحان ما همان فرد و سبکی را انتخاب کنید که دلخواه شماست. طراحان ما افراد با‌تجربه‌ای هستند که آثار ارزشمندی در فضای بازاریابی آنلاین طراحی و منتشر کرده‌اند.
طراحی اینفوگرافیک در گروه ما با همکاری کارشناس مصورسازی داده‌ها با گرایش پیاده‌سازی سیستم‌های تحلیل اطلاعات، کارشناسان گرافیست، کارشناس تولید محتوا و کارشناس شبکه های اجتماعی انجام می‌گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ نحوۀ انجام کار و انتخاب یکی از مشاوران و طراحان اینفوگرافیک همین امروز با ما تماس بگیرید.

 چگونه با تولید محتوا در معماری گوی سبقت را از رقبایتان بربایید؟
مشاهده مطلب

وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *