در حال بارگذاری
تولید محتوا برای وب سایت

تولید محتوا برای سایت ، تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی

تولید محتوا برای وب سایت با تولید محتوا برای فروشگاه اینترنتی اساساً از یک جنس و شکل هستند.

در هر دو می خواهند با تولید محتوا خوب با کاربران ارتباط برقرار کنند تا نهایتاً محصول یا خدمات خود را به آنها ارائه کنند. خب طبیعی است که در فروشگاه اینترنتی شما می بایست با تولید محتوا قوی تری با کاربر وارد تعامل شوید. چرا که او می خواهد بدون هیچ نوع ارتباط حضوری،تماس تلفنی یا ایمیلی و فقط با مطالعه و مشاهده وب سایت شما اجناس را خریداری کند.

این روزها بازاریابی محتوا برای هر سایت فروشگاهی ضروریست. دیگر ارائه یک محصول خوب یا یک قیمت عالی کافی نیست. یک فروشگاهی اینترنتی نیاز دارد با تولید محتوای باارزش با کاربرانشان ارتباط برقرار کند و به هدف نهایی که همان فروش است، برسد.

یک استراتژی بازاریابی محتوایی خوب موجب ایجاد بک لینک های با کیفیت و نمایش در نتایج موتورهای جستجو می گردد.ممکن است تولید محتوا خوب و دقیق بسیار سخت باشد مخصوصاً اگر شما کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و برنامه ی مشخصی برای تولید محتوا ندارید.بنابراین ممکن است تمام تلاش های شما نهایتاً به نمایش اتفاقی یک پست وبلاگ در بین صدها مطلب دیگر در اینترنت منتهی شود.

ما در این مقاله به نکات ساده ی اشاره کرده ایم که با عمل به آنها می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوایی قوی و پر جنب و جوش داشته باشید.

1- یک برنامه تولید محتوا طراحی کنید

نکته ی خوب بازاریابی محتوایی آن است که می تواند چندان گران نباشد.و هزینه زیادی برای تهیه وبلاگ یا تولید پادکست شرکت نپردازید.اما باید در نظر داشته باشید که زمانی بازاریابی محتوایی در منزل انجام شود از نظر پولی ارزان ولی به لحاظ زمانی گران است.

بیشتر بخوانید:  تولید محتوا برای سایت را چطور سریع انجام دهیم؟

تولید محتوا هوشمندانه و مناسب زمان زیادی به خود اختصاص می دهد و بسیار آسان است که کارهای دیگر شرکت را بر این کار ترجیح دهید. تولید محتوا و استمرار آن مانند تمرین ورزشی است.ممکن است آنرا یک روز کنار بگذارید و بگوید روز بعد اینکار را انجام می دهم اما به تجربه دیده ایم که روزهای بعد می آید اما تولید محتوا انجام نمی شود.

با این حال فقط 53 درصد از کسب وکارها گزارش داده اند که ازیک استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده می کنند و کسب وکارهای که از هیچ استراتژی بازاریابی استفاده نمی کنند بازاریابی محتوایی را به کلی مفید نمی داند. بنابراین یک استراتژی محتوایی تدوین کنید ، برنامه تولید محتوا و بروزرسانی ها را بصورت منظم و پیوسته انجام دهید.

2- کیفیت محتوا را بر کمیت اولویت دهید

اطلاعات و محتواهای خوب زیادی در اینترنت برای کاربران وجود دارد.کسب و کارها در تلاش برای تولید محتوا هستند و همه می خواهند در تولید محتوا از دیگری جلو بیفتند . بنابراین نشان می دهد که چنانچه شما می خواهید محتوا تولید کنید باید بسیار اصولی رفتار کنید.محتوای شما باید ساختارمند، دقیق و با رعایت اصول نگارشی تهیه شده باشد.

به عنوان مثال اگر شما در حوزه فروش تجهیزات پزشکی فعالیت می کنید و مثلا مانیتور های … خریداران سوالات زیادی از شما می پرسند در این حالت بهتر است با تولید محتواهای با کیفیت آنها را به آن مطالب هدایت کنید.

البته انتشار یک پست برای هر هفته نتیجه ی کمی خواهد داشت مخصوصا برای شما که می خواهید نتایج بیشتری بگیرید اما باید بخاطر داشته باشید که تولید محتوای با کیفیت و کمتر بهتر از تولید محتوای معمولی و بیشتر است.

بیشتر بخوانید:  تولید محتوا چیست ؟

3- توزیع محتوا را فراموش نکنید

ممکنه مطلب بسیار خوبی بنویسید که شکسپیر اشک شوق بریزه اما وقتی کسی اون رو نخونه چه ارزشی داره

به همان اندازه که کسب و کارها در اهمیت تولید محتوا مصر هستند، به همان اندازه نیر توزیع محتوا را نادیده می گیرند.مقوله توزیع محتوا خود نیاز به مطالب بیشتری دارد اما در اینجا نکات کوتاهی برای توزیع محتوا آورده ایم.

اول از همه شما باید توزیع داخلی و خارجی را بخوبی تشخیص دهید. توزیع محتوا بصورت داخلی شامل محتوای که در خبرنامه ،ایمیل و اکانتهای رسمی شرکت شما در شبکه های اجتماعی توزیع می گردد اما در توزیع خارجی شما محتوا را در فرووم ، گروه های تخصصی در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های اشتراک گذاری لینک قرار می دهید.

در واقع در توزیع محتوا خارجی، محتوای شما در فضای قرار می گیرد که آن فضا در اختیار و مدیریت شما نیست.در این حالت شما شانس ارتباط با مخاطبان و کاربران بیشتری را دارید و می توانید سلایق و نیازمندی های آنان را درک کنید.

بهتر است پیش از توزیع محتوا، پلتفرم مورد نظر را به خوبی بررسی کنید و سپس محتوای مناسب با آن پلتفرم در اختیار کاربرانش قرار دهید.

4-محتوای خوب مساویست با نتیجه خوب

 بازاریابی محتوایی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد اما در واقع اینطور نیست. نیاز به زمان زیادی دارید تا بتوانید با تولید محتوای خوب مشتریان را به خود جلب کنید. صاحبان تمام کسب و کارها می خواهند که مطلبی را تولید کنند که بر روی آن زیاد کلیک  شود یا ویدیوی بسازند که در اینترنت بسیار معروف شود.

بیشتر بخوانید:  بازاریابی محتوا در سال 2017 چگونه خواهد بود؟ 5 پیش بینی

اما اگر شما زمان زیادی بگذارید و محتوای خوب تولید کنید و در جایی صحیحی که مشتریان مورد هدفتان را می خواهید، منتشر کنید بعد از آن شما نتایج بازاریابی محتوایی و تولید محتوای خوب را خواهید دید.

پاسخ دهید