شیرآلات بهداشتی سانیا

شیرآلات بهداشتی سانیا


طراحی گرافیکی و پیاده‌سازی وب‌سایت و تولید محتوا شیرآلات بهداشتی سانیا

شرکت شیرآلات بهداشتی سانیا یکی از شرکت‌های بزرگ تولید و طراحی شیرآلات بهداشتی در ایران است که به سفارش برندهای مطرح شیرآلات بهداشتی مثل قهرمان، شیرآلات بهداشتی مدرن و استاندارد تولید می‌کند. واحد طراحی شیرآلات بهداشتی سانیا با نگاه به روندهای تغییرات طراحی شیرآلات بهداشتی در دنیا، پیوسته می‌کوشد زیبایی، دقت و استحکام را در تولیدات خود لحاظ کند.
از سوی دیگر شرکت سانیا با دراختیارداشتن واحد تحقیق و توسعۀ ماشین‌آلات صنعتی، یکی از شرکت‌های برجستۀ تولید ماشین‌آلات صنعتی ایرانی است که با درنظرگرفتن نیاز مشتری، تجارب قبلی و استانداردهای مطرح دنیا، ماشین‌آلات صنعتی را طراحی و تولید می‌کند.
طراحی و ساخت گراپ مخزن متغیر با ظرفیت ۱۶ تن بار، گراپ مخزن بسته با ظرفیت ۱۶ تن بار، دوک پیچ با دقت ۱۰ میکرون، اسپلیتر با ظرفیت ۲۵ تن بار، طراحی باکس‌های سبک با ظرفیت ۳۰ تن بار، خط تولید کمپوست با ظرفیت ۲۰ تن در روز، گیربکس ۱۰۰ اسب با گشتاور بالا و حجم کم، بچینگ ۵ ورودی با توزین دقیق (۱۰ گرم)، نوار نقاله، الواتور، میکسر طبقاتی با حجم یک متر مکعب برای هر طبقه، طراحی و نمونه‌سازی بیش از ۳۰ نوع شیرآلات بهداشتی، طراحی و نمونه‌سازی برد شیر چشمی با مصرف ۲۵ نانو آمپر ساعت، برخی از اقدامات واحد تحقیق و توسعۀ ماشین‌آلات صنعتی سانیا در طول سالیان اخیر است.
گروه محتوایی جوهر این افتخار را داشت که درزمینۀ طراحی وب‌سایت، تولید محتوا و آموزش و مشاورۀ مدیریت شبکه‌های اجتماعی در کنار شرکت سانیا باشد. همکاری و همراهی ما با این واحد تولیدی‌صنعتی همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با دانش و توانایی‌های خود یار کوچکی برای این تولیدکنندۀ ایرانی باشیم.

نیونارنجی - اخبار دنیای فناوری
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.