مدیریت شبکه های اجتماعی

امروزه دیگر هیچ کسب و کاری نمی تواند ادعا کند بدون حضور در شبکه های اجتماعی، همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند.

همانطور که دانستن سلیقه و علاقه مخاطب موجب می شود تا بتوانید سرویسی بهتر و محصولی ارزشمندتر ارائه و تولید نمایید، به همان میزان نیز همراهی با مخاطبان و تعامل نزدیک و صمیمی با آنها موجب می گردد تا کسب و کارتان رونق بیشتری پیدا کند.

به اشتراک گذاشتن محتواهای مفید در شبکه های اجتماعی، راهی قدرتمند برای ایجاد ترافیک برای وب سایتتان و حفظ مشتریان فعلی و علاقه مند به برند است. اگر منبع و متخصصی برای مدیریت کانال هایتان و تبلیغ از منزل در شبکه های اجتماعی ندارید، ما به شما کمک می کنیم.

ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر یک تقویم ویرایشگر ماهانه، مخصوص شبکه های اجتماعی برایتان طراحی می کنیم تا پست های سفارشی شما را روزانه به اشتراک بگذاریم و تصاویر مناسب و پرطرفدار در سایتتان قرار دهیم. به صورت روزانه بر کانال هایتان نظارت می کنیم و نتایج را ماهیانه به شما گزارش می دهیم؛ با این روش متوجه می شوید استراتژی تان در شبکه های اجتماعی چند نفر را جذب کرده است.

ما متخصص تهیۀ محتوایی هستیم که مشتریانتان دوست دارند و به اشتراک می گذارند. با قراردادن محتواهای مرتبط و سرگرم کننده، بین برند و مشتری دیالوگ برقرار می کنیم. هرچه پیگیری و تعامل اجتماعی مشتریان افزایش یابد، محتوای ما هر روز بیش از گذشته از گفت وگوهای آن ها در شبکه های اجتماعی بهره می گیرد.

ما با گروه کارشناسان مدیریت شبکه های اجتماعی مان با ایجاد فضای نظارتی و تعاملی با کارفرما ، کمپین های تبلیغاتی، اطلاع رسانی و محتوایی در شبکه های اجتماعی موثر را مدیریت می کنیم.

همین امروز با گروه بازاریابی جوهر تماس بگیرید تا بدانید چگونه کمک می کنیم تبلیغاتتان در شبکه های اجتماعی را مدیریت کنید و رشد دهید.

ایمیل مارکتینگ
مشاهده مطلب

سرویس ها

کامنت ها غیرفعال شده اند.