در حال بارگذاری
ویدیو محبوب ترین محتوا

ویدیو در سال 2017 محبوب ترین نوع محتوا خواهد بود

کاربران شبکه های اجتماعی در سال 2017 به کجا خواهند رفت؟

این سئوال رایجی است که ذهن متخصصین دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب و کارهای آنلاین را به خود مشغول می کند.این مطلب بخش دوم پیش بینی رفتار کاربران و وضعیت محتوایی شبکه های اجتماعی در سال 2017 می باشد که توسط گروه بازاریابی محتوایی جوهر از وب سایت newscred ترجمه شده است.

افزایش محتوای ویدیوها
با توجه به گزارش ای مارکتر (eMarketer) در چهار سال آینده انتظار رشد چشمگیری در تبلیغات محتوای ویدئو می رود، افزایشی به اندازه 184% از 9/9 میلیارد دلار در 2016 به 08/28 دلار تا 2020. در نتیجه تبلیغات ویدیویی سریع ترین رشد را در بین دیگر دسته های آگهی خواهد داشت به طوریکه از دیگر رسانه های اجتماعی تا 20% پیشی خواهد گرفت.

شبکه های اجتماعی در سال 2017

با توجه به گزارش 2016 سیسکو،تا سال 2019، ویدیو چهار پنجم از ترافیک جستجوی جهان را تشکیل خواهد داد و 85% از ترافیک جستجو در آمریکا را به خود اختصاص می دهد و این در حالی است که 80% از مصرف اینترنت جهانی بیشتر محتوای ویدیوها خواهد بود.

مدیر عامل فیس بوک شرلی سند برگ تخمین می زند که در 5 سال آینده محتوای فیس بوک بیشتر ویدیو خواهد بود و این جریان اخیرا شروع شده است.

این را در نظر بگیرید: بوزفیدز تیستی (Buzzzfeed’s Tasty) بیش از 64 میلیون طرفدار در فیس بوک دارد، در حالی که طرفداران آنها در کانال یوتیوب کمتر از 800 K می باشد. این سطح از تعاملات محتوای ویدیوئی در پلت فرمی در حال اتفاق است که به طور معمول برای تعاملات ویدیویی شناخته شده نیست، احتمالا این اتفاق به علت ماهیت کوتاه بودن ویدیوهای فیس بوک می باشد.

محبوبترین ویدیوهای تیستی که تنها در فیس بوک بیش از 80 میلیون بار دیده شده است، کمتر از دو دقیقه بوده است. زمان بیشتر ویدیوهای تیستی بین 1 الی2 دقیقه می باشد، به اندازه ای که بتواند توجه مشاهده کننده ها را جلب نماید، و آنها را مشتاق نگه دارد که ویدیوهای بیشتری را ببینند.

ویدیو محبوب ترین شکل محتوا

اسنپ چت
یک عامل کمک به گسترش محتوای ویدیو اسنپ چت است که با تصاویر و ویدیوهای 10 ثانیه ایی خود باعث زمان کوتاه تر ویدیوهای فیس بوک می شود. این اپ در بین جمعیت جوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و نسل جوان بیش از 76% از کاربران فعال آن را تشکیل می دهند.

اسنپ چت مدعی است که در هر روز این برنامه توسط 41% از مردم آمریکا استفاده می شود – به طور متناوب 150 میلیون نفر، که سن اغلب آنها زیر 35 سال است.

شبکه های اجتماعی در سال 2017

برای بازاریابان این یک رویاست. با این وجود، احتمال رسیدن بازاریابان به مخاطبان هدف در واقعیت بسیار مشکل تر می شود. به همان اندازه که اسنپ چت برای ارتقا پلت فرم از مبادله چهره گرفته تا ارتقا چت، در تلاش برای کسب درآمد از این پلت فرم نیز می باشد.

در حال حاضر تنها ناشران می توانند در نوار کشف خود تبلیغات را به مطالبشان اضافه نمایند. از طرفی دیگر، برندها می توانند مخاطبان خود را از طریق کانال اسنپ چت با برند مخصوص خود افزایش دهند و بازدیدکنندگان را با محتوای خود در تعامل قرار دهند.

با توجه به اسناد افشا شده از شرکت، اسنپ چت در ژانویه 2015 اختراعی را ثبت کرده است و قصد دارد که بر اساس موضوع یک عکس فیلترهای برند را معرفی نماید.

به عنوان مثال اگر شما یک عکس از کوکی های برند اوراو (Oreo) بگیرید، می توانید فیلترهای برند اوراو را به آن اضافه کنید. این فیلتر می تواند با توجه به اینکه کاربر کجا ایستاده و به کجا اشاره می نماید، زوایا را تغییر دهد و حتی می تواند انیمیشن و جلوه های صدا را نیز در بر داشته باشد.

این مسئله تنها برای محصولات برند کاربرد ندارد، تنها سفارش یک ساندویچ و یک عکس گرفتن می تواند منجر به یک کوپن برای یک محصول یا رستوران دیگر شود.

هر زمان یک کاربر با یکی از محصولات برند عکسی را می گیرد ، گزینه ای به منظور اضافه کردن یکی از این فیلترها پیشنهاد می شود و در صورتی که کاربرها درتعداد مشخصی از عکس ها محصولات و برند آن ها را به صورت برجسته نشان دهند، به آن ها مزایا و پاداش هایی پیشنهاد می شود.

این تغییر آشکار در پلت فرمی که به درآمد زایی نزدیک می شود، نشان دهنده 185% افزایش در درآمدهای پروژه های تبلیغاتی در دو سال آینده می باشد. با توجه به اسناد افشا شده، اسنپ چت برآورد می نماید که آنها تا سال 2018 بین 500 میلیون دلار تا 1 میلیارد دلار درآمد خواهند داشت- یک افزایش سنگین ارزش گذاری 2015 به اندازه 50 میلیون دلار.

ویدیو محبوب ترین شکل محتوا

چکیده:
در اینستاگرام، بازاریابان قادر خواهند بود که با استفاده از قابلیت مخاطبان سفارشی فیس بوک، مخاطبان خود را به بخش های مختلف تقسیم کنند، در حالی که پلتفرم محبوب عکس آن همچنان برای کاربران یک کانال ایده آل به منظور انتشار محتواهای بصری خواهد بود.

هر دو طیف جمعیتی نسل جوان یا نسل های قبل تر با محتوای فیس بوک در تعامل خواهند بود و آن را یک کانال ایده ال برای به اشتراک گذاری محتواهای ویدیویی خواهند یافت. سال 2017 سال ویدیو خواهد بود، حال چه در فیس بوک و چه در اسنپ چت، همه مخاطبان با محتواهای ویدیویی رو به رو خواهند شد.

بیشتر بخوانید:  تولید محتوا در شبکه های اجتماعی،چطور باشد؟

پاسخ دهید