در حال بارگذاری
آژانس های بازاریابی محتوا یا استخدام کارمند محتوا؟

آژانس های بازاریابی محتوا یا استخدام کارمند محتوا؟

اگر در مورد اصول بازاریابی محتوایی نیاز به کمک دارید،شاید اولین گزینه این باشد که کارمندان جدیدی استخدام کنید تا بر روی این کار تمرکز داشته باشند.اما آیا این بهترین استفاده از بودجه و زمان شما می باشد؟

تفاوتی نمی کند که شما صاحب یک برند جدید هستید که می خواهید بر روی ساخت برندتان متمرکز شوید و یا صاحب کسب و کاری که می خواهد محصولات جدیدش دیده شود.

احتمالاً متوجه شده اید که زمان زیادی برای ارتقاء و توسعه تمام جنبه های بازاریابی کسب و کارتان را ندارید به ویژه اگر قصد داشته باشید برای توسعه کسب وکارتان یک گروه بازاریابی محتوا در مقیاس کمی بزرگ ایجاد کنید.اکنون زمان آن است تا سراغ نیروی کمکی بروید.بنابراین آیا کارمندی جدید را استخدام می کنید تا بر روی بازاریابی تمرکز کند؟یا بهتر آن است که کار کردن با یک آژانش بازاریابی محتوا را شروع کنید؟

خب راحت تر است که شخصی را در شرکتتان داشته باشید تا بتوانید با او گفتگو کرده و نیازها و انتظارات را مدام به او منتقل کنید اما واقعیت این است که بسیاری از سازمان ها با استفاده از مشاوران بیرونی بیشتر می توانند موفق شوند.در این مطلب به دلایل این مسئله می پردازیم:

استخدام یک کارمند بازاریابی محتوا به مراتب گرانتر است

ممکن است وقتی نرخ یک ساعت مشاور را بشنوید کمی تعجب کنید اما برای اغلب کارهای پروژه ای ، اگر بجای استخدام یک کارمند از یک مشاور استفاده کنید، در طولانی مدت در هزینه ها صرفه جویی خواهید کرد.

چنانچه یک کارمند استخدام کنید شما مسئول تهیه تجهیزات و فضای کاری مناسب برای وی هستید. مجبورید مالیات،بیمه و دیگر هزینه ها و مزایا را بپردازید .. در حالیکه وقتی با یک مشاور کار می کنید هیچ کدام از این هزینه های اضافی را نخواهید داشت.دستمزد پروژه تمام مبلغی است که بایستی پرداخت کنید از طرف دیگر اگر بخشی از پرداخت مبتنی بر نتیجه و حسن انجام کار باشد، نیازی نیست که نگران باشید؛ چرا که پرداخت به یک مشاور مشمول سطح بهره وری مورد انتظار شما می شود، حال آنکه در استخدام کارمند، این روش به ندرت محقق می شود.

آژانس ها می توانند مشاوران و کارشناسان بازاریابی محتوایی با تجربیات خاص را به شما معرفی کنند

بیشتر بخوانید:  مزایای بازاریابی محتوایی، 5 مثال کاربردی

زمانی که شما کارمند جدیدی را استخدام می کنید، اغلب هفته ها یا حتی ماه ها طول می کشد تا شخص در آن کار مسلط شود و تمام نیازمندی های شما را تامین کند.در حالیکه چنانچه یک گروه بازاریابی محتوا را انتخاب کنید، شما به نویسندگان با تجربه دسترسی پیدا خواهید کرد که تخصصی خاص در صنایع مختلف دارند.

این امر موجب می گردد بدون صرف زمان ، کسب وکار شما متحول شود.حتی بهتر از آن بسیاری از گروه های بازاریابی محتوا وجود دارند که می توانند در موقع نیاز تیم های متبحری از کارکنان که تجربه تولید محتوا در حوزه خاص شما هستند درکنار هم قرار دهند.

آژانس ها سنجیده درخواستهای محتوایی شما را برآورده می سازند

زمانی که یک کارمند تمام وقت استخدام می کنید می بایست به ازای 44 ساعت کار هفتگی به او حقوق بپردازید، چه شما برای آن 44 ساعت کار واقعی داشته باشید یا خیر.اگر مدلی را انتخاب کنید که رابط شما یک گروه بازاریابی محتوایی باشد،می توانید قرارداد را با یک مشاور بازاریابی محتوایی تنها زمانی ببندید که در پروژه ای نیاز به کمک دارید، به این ترتیب مبلغ اضافی را می توانید،پس انداز کنید.

علاوه بر این، بجای در اختیار داشتن توانمندی ها و مهارت هایی که یک شخص در اختیار شما قرار می دهد، شما به کل تیم یک آژانس بازاریابی محتوایی که احتمالاً شامل نویسندگان متعدد، ویراستاران،طراحان و بازاریابان شبکه های اجتماعی می باشد، دسترسی خواهید داشت.

مشاوران می دانند برای راه اندازی یک کسب و کار چه باید کرد

کارمندان ممکن است در جهت گیری خوب باشند اما بسیاری از آنها حتی مطالب ابتدایی در مورد راه اندازی واقعی یک کسب و کار را نیز نمی دانند، مشاوران خودشان صاحبان کسب و کار هستند، آنها درک خوبی از تمام مسایلی که ممکن است درباره بازاریابی کسب و کارتان به آن برخورد کنید، دارند.مسائلی از قبیل سروکار داشتن با فروشنده ها، مدیریت گردش نقدی و مدیریت کارمندان و دیگر موضوعات کسب و کار.

بجای اینکه آنها بعنوان نیروی جزء برای شما کار کنند، می توانید به آنها به چشم همکارانی بنگرید که توصیه های ارزشمندی را برای به اشتراک گذاشتن در اختیار دارند. در حقیقت این نوعی توافق یا همراهی است. اگر دیدتان نسبت به این موضوع باز هست شما و مشاورتان می توانید یک ارتباط مثبت براساس صداقت و تحسین متقابل و دوطرفه بنا کنید و به همان اندازه که رشد می کنید برای طرف مقابلتان نیز درآمد ایجاد می کنید.

شاید گفتن این مورد کمی دور از ذهن باشد اما شاید آوردن یک مدیر با تجربه بازاریابی در هیات مدیره نیز می تواند مفید واقع شود بخصوص اگر در حال کلنجار رفتن با مشکلات و آزمون و خطای مدل کسب و کارتان هستید.

به خاطر داشته باشید همیشه انتخاب کمک های بیرونی برای مرتفع ساختن نیازهای محتوایی تان می تواند کارآمدترین روش برای ساختن برندتان باشد.

اگر صاحب کسب و کار هستید، آیا بازاریابان را در شرکت استخدام کرده اید یا فریلنسرهایی هستند که به آنها اعتماد دارید و یا یک آژانس بازاریابی محتوایی تا بتوانید به مسایل شما فکر کرده و محتوای برندتان را تولید کند؟ 

پاسخ دهید