6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید

6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید


قطعاً تا‌به‌حال دانسته‌اید که بازاریابی محتوا و تولید محتوا راهی برای آینده است.
روش‌های بازاریابی سنتی در حال منسوخ‌شدن است و شرکت‌هایی که بودجه‌های بازاریابی خود را در بخش بازاریابی محتوا قرار داده‌اند و در دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، موفقیت‌های زیادی در طی چند سال اخیر کسب کرده‌اند. ممکن است نوشتن محتوای تبلیغاتی شما را بسیار خسته کرده یا درگیری‌تان را زیاد کرده باشد. در این وضعیت باید چه کار کنید؟ پاسخ بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید، برون‌سپاری کنید!
با برون‌سپاری، مسئولیت سنگین تدوین استراتژی‌های بازاریابی محتوا و تولید محتوا را از خود دور کرده‌اید و می‌توانید به‌عنوان عامل نظارتی بر کم و کیف محتوا نظارت کنید.
ما در گروه جوهر این مقاله را از وب‌سایت scripted ترجمه کرده‌ایم و کوشیده‌ایم شش دلیلی که نشان می‌دهد برون‌سپاری محتوا بهترین تصمیم تجاری شما خواهد بود بیان کنیم. لطفاً ادامۀ مقاله را مطالعه کنید:

– متون با کیفیت عالی

آنچه دربارۀ کسب‌و‌کار شما تولید می‌شود بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. حتی اگر به‌صورت ذاتی علاقه‌ای به نگارش دارید یا تمرین نویسندگی کرده‌اید، باید بدانید که شما فرصت کافی برای نوشتن و مهارت ویژه برای تولید محتوای ویژۀ بازاریابی ندارید؛ چراکه این مسئله تنها با یک یا چند محتوا و صرفاً با یک نویسندگی عادی تمام نمی‌شود. شما کارهای دیگری دارید که باید به آن‌ها نیز بپردازید. در این مرحله است که برون‌سپاری به شما کمک می‌کند که بخشی از فشارهای کاری و مدیریت بازاریابی محتوا را سروسامان دهید.
وقتی شما نویسنده‌ای حرفه‌ای برای تولید محتوا استخدام کردید، می‌توانید مطمئن باشید که محتوای درجه یک و تأثیرگذاری در اختیار دارید که شعار و صدای مورد نظر شما را به گوش کاربران می‌رساند.
آن‌ها حرفه‌ای هستند؛ بنابراین با سبک و شیوۀ نگارش و پرداخت مطالب آشنا هستند، قواعد زبانی، انشاء و دستور زبان را به‌خوبی می‌دانند و از هر آنچه موجب می‌شود مطلب خوبی نوشته شود، اطلاع دارند. مهارت‌ها و خلاقیت‌های آنان موجب می‌شود محتوای تولید‌شده بسیار بیشتر از آنچه خودتان می‌خواستید بنویسید، نتیجه دهد.

– دانش بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو یکی از جنبه‌های اساسی در تولید محتواست. مطلب شما می‌بایست ترکیبی از کلمات کلیدی باشد تا علاوه بر اینکه از قرارگیری آن در نتایج بالای موتورهای جستجو مطمئن باشید، بدانید که با چه کلمات کلیدی‌ای می‌توانید بازار مدنظرتان را از آن خود کرده و با سایر رقبا به‌راحتی رقابت کنید.
اگر شما نتوانید کاربران را به سمت محتوای خود بیاورید، وب‌سایت شما ترافیک چندانی نخواهد داشت و هیچ‌گاه فروش محقق نمی‌شود.
اهمیت سئو آن‌قدر زیاد است که همیشه می‌گوییم چندان مهم نیست که تسلط شما بر نگارش چقدر است. وقتی با بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو آشنایی نداشته باشید، نگارش یک متن بی‌نقص برای موفقیت بازاریابی محتوا کافی نیست.

ثبت مکان در گوگل مپ پنجره فروش بیشتر
مشاهده مطلب

– افزایش دسترسی

نویسندگان مجرب نه‌تنها نام تجاری شما را ارتقا و توسعه می‌دهند، بلکه شیب ترافیک ورودی به سایت شما را نیز افزایش می‌دهند. با تولید و انتشار پیوستۀ مقالاتی که کلمات کلیدی استراتژیک شما در آن‌ها لحاظ شده است، کسب‌و‌کار شما دردسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.
به این ترتیب کاربرانی که از طریق سرچ مطالب صفحۀ اول وب‌سایتتان به شما مراجعه نکرده باشند، این بار از طریق مطالب موجود در وبلاگ به شما خواهند رسید.
متنوع‌کردن محتوای وب‌سایت از این طریق، فرصت جذب مشتریان بالقوه را برای شما فراهم می‌آورد و درواقع خلاقیت و کیفیت خوب تولید محتوا موجب می‌شود که آرام‌آرام بازدید‌کنندگان وب‌سایت به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید

– حذف مشکلات فیزیکی

یکی از دلایل برون‌سپاری، مسائل عملیاتی و اداری موجود است. برای بسیاری از استارتاپ‌ها یا کسب‌و‌کارهای در حال رشد، نگرانی‌های عملیاتی چندان کوچک نیست.
برای مثال یک شرکت کوچک که به‌تازگی راه‌اندازی شده است، قطعاً فضای کافی برای اختصاص به نویسنده یا برخی از سمت‌های شغلی را ندارد. بنابراین زمانی که فضای شما کم است، برون‌سپاری راه ساده‌ای برای حل این مشکل است. شما می‌توانید یک یا حتی چند نویسنده به‌صورت دورکار استخدام کنید.
در این حالت شما تمام اطلاعات و درخواست‌هایتان را برای آن‌ها از طریق ایمیل یا به‌صورت چت‌های اسکایپ و… ارسال و منتقل می‌کنید و آن‌ها در منزل یا هر فضایی که در اختیار آن‌هاست، محتوای مورد نظر را تولید می‌کنند و در قالب‌ها و مدلی که شما مشخص کرده‌اید تحویل می‌دهند. این راهی ساده است.
با برون‌سپاری بازاریابی محتوا و استفاده از نویسندگان مجرب و کارشناسان تولید محتوا در این حوزه شما می‌توانید زمان و فضای فیزیکی خود را به‌خوبی مدیریت کرده و یک پروسۀ ساده برای خود ایجاد کنید.

بازاریابی محتوایی چیست؟
مشاهده مطلب

– کاهش بودجه

باور داشته باشید یا نه، استفاده از نویسندگان و کارشناسان پروژه‌ای بسیار ارزان‌تر از دراختیار‌داشتن یک نویسندۀ تمام‌وقت در شرکت است. این مسئله‌ای بسیار مهم، بخصوص برای کسب‌و‌کارهای کوچک است که تلاش می‌کنند هزینه‌های خود را کمتر کنند.
به این مسئله به‌خوبی فکر کنید: شما برای یک کارمند تمام‌وقت باید حقوق، هزینه‌های درمانی، بیمه و… بپردازید، درحالی‌که برای یک نویسنده یا کارشناس بازاریابی محتوا که به‌صورت پروژه‌ای و دورکار با شما کار می‌کند، تنها در ازای یک مطلب، پست و… پول پرداخت می‌کنید. به‌علاوه اگر برای دوره‌ای زمانی، به هر دلیلی نخواهید محتوا تولید شود، به‌راحتی می‌توانید یک استراحت موقت را بدون اخراج کارمند و تبعات بعدی آن داشته باشید.
مزایای اقتصادی این روش بسیار درخور توجه است. شما تنها در ازای چیزی که می‌خواهید پول می‌پردازید: افزایش ترافیک وب‌سایت با محتوای عالی، جذب مخاطب و برداشت نتیجۀ مورد نظر.

– داشتن چشم‌اندازی منحصر‌به‌فرد

در بسیاری از مواقع نوشتن و تولید محتوا به نگاهی نو و جدید نیاز دارد. همان‌طور‌که خودتان بهتر می‌دانید، برخی از ویژگی‌های تکنیکی و تخصصی کسب‌و‌کارها ممکن است شما را وارد مقالات و اصطلاحات پیچیده‌ای کند که مصرف‌کنندگان به آن‌ها علاقه‌ای نشان نمی‌دهند.
نویسندگان حرفه‌ای با شیوه‌ای جدید، نگاهی نو به کسب‌و‌کار شما می‌کنند. آن‌ها همۀ آن اصطلاحات و موارد تکنیکی و تخصصی را جدا کرده و بطن و اصل کلام و آنچه شما می‌خواهید، به رشتۀ تحریر در می‌آورند. کار آن‌ها این است که با انتشار محتوای تعاملی، شما را در نقش نوعی بیزینس هدایتگر و جذاب معرفی کنند.
بخش‌بندی و تفکیک محتوا و چشم‌انداز جدید نویسندگان حرفه‌ای دقیقاً همان چیزی است که شما در بازاریابی محتوا به آن نیاز دارید. ممکن است احساس کنید که برون‌سپاری تولید محتوا برای کسب‌و‌کار شما یک اتفاق بزرگ و سخت است؛ اما حقیقتاً دستاوردهای در‌اختیارداشتن نویسنده‌ای حرفه‌ای، قابل شمارش و اندازه‌گیری نیست.
شما علاوه بر آنکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید، ارائۀ بی‌نظیری از کسب‌وکار خود برای جامعۀ هدفتان طراحی می‌کنید و این موضوع برای کسب‌و‌کارهایی که می‌خواهند در بازار رقابتی موفق شوند، مسئله‌ای ضروری است.

ترجمه: گروه بازاریابی محتوایی جوهر

وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *