در حال بارگذاری
6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید

6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید

قطعا تا به حال دانسته اید که بازاریابی محتوا راهی برای آینده است.

روش های بازاریابی سنتی درحال منسوخ شدن است و شرکت هایی که بودجه های بازاریابی خود را در بخش بازاریابی محتوا قرار داده اند و در دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا سرمایه گذاری کرده اند موفقیت های زیادی در طی چند سال اخیر کسب کرده اند.ممکن است نوشتن محتوای تبلیغاتی شما را بسیار خسته کرده باشد یا درگیریتان را زیاد کرده است،در این وضعیت باید چکار کنید؟ پاسخ بسیار ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید، برون سپاری کنید!

با برون سپاری، مسئولیت سنگین تدوین استراتژی های بازاریابی محتوا و تولید محتوا را از خود دور کرده اید و می توانید به عنوان عامل نظارتی بر کم و کیف محتوا نظارت کنید.

ما در گروه جوهر این مقاله را از وب سایت scripted ترجمه کرده و کوشیده ایم، شش دلیلی که نشان می دهد برون سپاری محتوا بهترین تصمیم تجاری شماباشد را بیان کنیم، لطفا ادامه مقاله را مطالعه کنید:

-متون با کیفیت عالی    
آنچه درباره ی کسب و کار شما تولید می شود بسیار مهم و سرنوشت ساز است،حتی اگر بصورت ذاتی علاقه به نگارش دارید و یا تمرین نویسندگی کرده اید اما باید بدانید که شما فرصت کافی برای نوشتن و مهارت ویژه برای تولید محتوای ویژه بازاریابی ندارید،چرا که این امر تنها با یک یا چند محتوا و صرفا با یک نویسندگی عادی تمام نمی شود،شما کارهای دیگری دارید که باید به آنها نیز بپردازید.در این مرحله است که برون سپاری به شما کمک می کند که بخشی از فشارهای کاری و  مدیریت بازاریابی محتوا را سروسامان دهید.

وقتی شما نویسنده ی حرفه ای برای تولید محتوا استخدامکردید، می توانید مطمئن باشید که محتوای درجه یک و تاثیرگذاری در اختیار دارید که شعار و صدای مورد نظر شما را به گوش کاربران می رسانند.

آنها حرفه ای هستند و بنابراین به سبک و شیوه نگارش و پرداخت مطالب آشنا هستند، قواعد زبانی ، انشاء و دستور زبان را به خوبی می دانند و از هر آنچه که موجب می گردد مطلب خوبی نوشته شود، اطلاع دارند.مهارت ها و خلاقیت های آنان موجب می گردد محتوای تولید شده بسیار بیشتر از آنچه که خودتان می خواستیدبنویسید، نتیجه دهد.

بیشتر بخوانید:  رژلب - سایت تخصصی آرایشی | راهنمای زیبایی

-دانش بهینه سازی برای موتورهای جستجو
سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو یکی از جنبه های اساسی در تولید محتوا است.مطلب شما می بایست ترکیبی از کلمات کلیدی باشد که علاوه بر آنکه از قرارگیری آن در نتایج بالای موتورهای جستجو مطمئن باشید، باید بدانید که با چه کلمات کلیدی می توانید بازار مورد نظرتان را از آن خود کرده و با سایر رقبا براحتی رقابت نمایید.

اگر شما نتوانید کاربران را به سمت محتوای خودبیاورید، وب سایت شما ترافیک چندانی نخواهد داشت و هیچگاه فروش محقق نمی شود.

اهمیت سئو آنقدر زیاد است که همیشه می گوییم چندان مهم نیست که تسلط شما بر نگارش چقدر است،وقتی با بهینه سازی برای موتورهای جستجو آشنایی نداشته باشید، نگارش یک متن بی نقص برای موفقیت بازاریابی محتوا کافی نیست.

-افزایش دسترسی
نویسندگان مجرب نه تنها نام تجاری شما را ارتقاء و توسعه می دهند بلکه شیب ترافیک ورودی به سایت شما را نیز افزایش می دهند. با تولید و انتشار پیوسته مقالات که کلمات کلیدی استراتژیک شما در آن ها لحاظ شده باشد، کسب و کار شما در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد.

به این ترتیب کاربرانی که از طریق سرچ مطالب صفحه اول وب سایتتان به شما مراجعه نکرده باشند این بار از طریق مطالب موجود در وبلاگ به شما خواهند رسید.

متنوع کردن محتوای وب سایت از این طریق ، فرصت جذب مشتریان بالقوه را برای شما فراهم می آورد و در واقع خلاقیت و کیفیت بالای تولید محتوا موجب می شود که آرام آرام بازدید کنندگان وب سایت به مشتریان وفادار شما تبدیل شوند.

6 دلیلی که تولید محتوا را باید برون سپاری کنید

-حذف مشکلات فیزیکی
یکی از دلایل برون سپاری مسائل عملیاتی و اداری موجود است. برای بسیاری از استارتاپ ها یا کسب و کارهای در حال رشد نگرانی های عملیاتی چندان کوچک نیست.

بعنوان مثال یک شرکت کوچک که به تازگی راه اندازی شده است قطعاً فضای کافی برای اختصاص به نویسنده یا برخی از سمت های شغلی ندارد و نمی تواند براحتی فضایی را به یک نویسنده اختصاص دهد.بنابراین زمانی که فضای شما کم است ، برون سپاری راه ساده ی برای حل این مشکل است، شما می توانید یک یا حتی چند نویسنده به صورت دورکار استخدام کنید.

در این حالت شما تمام اطلاعات و درخواست هایتان را برای آنها از طریق ایمیل و یا بصورت چت های اسکایپ و .. ارسال و منتقل می کنید و آنها در منزل یا هر فضایی که در اختیار آنهاست ، محتوای مورد نظر را تولید می کنند و در قالب ها و مدلی که شما مشخص کرده اید تحویل می دهند. این راه ساده ی است .

با برون سپاری بازاریابی محتوا و استفاده از نویسندگان مجرب در این حوزه شما می توانید بر زمان و فضای فیزیکی خود به خوبی مدیریت کنید و یک پروسه ساده برای خود ایجاد نمایید.

-کاهش بودجه
باور داشته باشید یا نه ، استفاده از نویسندگان و کارشناسان پروژه ای بسیار ارزان تر از در اختیار داشتن یک نویسنده تمام وقت در شرکت است و این مسئله یک امر بسیار مهم بخصوص برای کسب و کارهای کوچک است که تلاش می کنند هزینه های خود را کمتر کنند.

به این مسئله به خوبی فکر کنید : شما برای یک کارمند تمام وقت باید حقوق، هزینه های درمانی ، بیمه و .. بپردازید ، در حالیکه شما برای یک نویسنده یا کارشناس بازاریابی محتوا که بصورت پروژه ی و دورکار با شما فعالیت می کند تنها در ازای یک مطلب ، پست و… پول پرداخت می کنید و همینطور اگر برای یک دوره زمانی به هر دلیلی نخواهید که محتوا تولید شود به راحتی می توانید یک استراحت موقت را بدون اخراج کارمند و تبعات بعدی آن داشته باشید.

مزایای اقتصادی این روش بسیار قابل توجه هست، شما تنها در ازای چیزی که می خواهید پول می پردازید ، افزایش ترافیک وب سایت با محتوای عالی ، جذب مخاطب و برداشت نتیجه مورد نظر.

-داشتن یک چشم انداز منحصر به فرد
در بسیاری از مواقع نوشتن و تولید محتوا نیاز به نگاهی نو و جدید دارد . همانطور که خودتان بهتر می دانید برخی از ویژگی های تکنیکی و تخصصی کسب و کارها ممکن است شما را وارد مقالات و اصطلاحات پیچیده ی کند که مصرف کنندگان نسبت به آنها علاقه ی نشان نمی دهند.

نویسندگان حرفه ای با شیوه ی جدید، نگاهی نو به کسب و کار شما می کنند. همه ی آن اصطلاحات و موارد تکنیکی و تخصصی را جدا کرده و بطن و اصل کلام و آنچه شما می خواهید را به رشته تحریر در می آورند.کار آنها این است که با انتشار محتوای تعاملی شما را در نقش بیزینسی هدایتگر و جذاب معرفی کند.

بخش بندی و تفکیک محتوا و چشم انداز نوی نویسندگان حرفه ای دقیقا همان چیزی است که شما در بازاریابی محتوا به آن نیاز دارید. ممکن است احساس کنید که برون سپاری تولید محتوا برای کسب و کار شما یک اتفاق بزرگ و سخت است اما حقیقتاً دستاوردهای در اختیار داشتن یک نویسنده حرفه ای قابل شمارش و اندازه گیری نیست.

شما علاوه بر آنکه در هزینه های خود صرفه جویی می کنید ، ارئه بی نظیری از کسب وکار خود برای جامعه ی هدفتان طراحی می کنید و این امر برای کسب و کارهای که می خواهند در بازار رقابتی موفق شوند، امری ضروریست.

ترجمه از گروه بازاریابی محتوایی جوهر

پاسخ دهید