در حال بارگذاری
ایمیل مارکتینگ در هتل ها

5 استراتژی ایمیل مارکتینگ برای هتل ها

پنج استراتژی ایمیل مارکتینگ برای هتل ها 

هتل ها چه یک فضای تجملی باشند و چه یک مکان درجه پایین ، هدف نهایی آنها یکی هست، جذب مشتری بیشتر. امروزه،بدون داشتن استراتژی ایمیل مارکتینگ دقیق،رسیدن به موفقیت غیر ممکن است. ارسال خبرنامه های ایمیلی راهی موثر، آسان و کارآمد برای ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه هتل ها می باشد اما چه چیزی ایمیل مارکتینگ را موثر می سازد؟

روشن است که تولید یک خبرنامه موفق ایمیلی، تنها نوشتن چند جمله نیست.در اینجا به چگونگی سرمایه گذاری دیجیتالی هتل ها و خلق کمپین های فراموش نشدنی ایمیل مارکتینگ می پردازیم.

1.خبرنامه های ایمیلی تصاویر جذاب دارند

وجود تصویر در هر خبرنامه ضروری است.خبرنامه های هتل ها زمانی به نتیجه می رسند که چیزی فراتر از کلمات به کاربر ارائه دهند. تصاویری با کیفیت از وسایل، اتاق ها یا عکس هایی از مهمانان و مسافران که در بخش های مختلف هتل حضور دارند.

در واقع این تصاویر موقعیت آن هتل را برای کاربر بهتر ترسیم می کند و آنها می توانند یک تصمیم ابتدایی بگیرند که بر روی توضیحات بیشتر کلیک کند یا خیر؟ ایجاد ترافیک روی سایت از همین طریق امکان پذیر شدنی است.

2.ایمیل ها ساده هستند

خوانندگان دوست ندارند که صفحات و اطلاعات زیادی بخوانند تا به آنچه که نیاز دارند،برسند. بنابراین بهتر است از عناوین و تصاویر استفاده کنید تا توجه شان جلب شود.یک خبرنامه خوب باید یک دکمه رزرو داشته باشد تا مشترکین را به وب سایت هتل بیاورد، جایی که کاربران بتوانند رزور انجام دهند.

در صفحه فرود (Landing page) باید تنها چیزهایی باشد که کاربر می خواهد ببیند مثل اطلاعات اتاق ها،امکانات رفاهی هتل،قیمت و شرایط رزرو نمایش داده شود.

3.ایمیل ها به موقع و برنامه ریزی شده ارسال می شوند

در ایمیل مارکتینگ ممکن است اقداماتی انجام شود که ضررش چندین برابر منفعتش باشد مثل ارسال نامنظم ایمیل به مشترکین و یا ارسال در زمان و موقعیت نامناسب.خیلی مهم است که تعداد ایمیل های ارسالی و فواصل آنرا تعریف کنید و به آن پایبند باشید، اینکه چه زمانی ایمیل ارسال شود که بیشتر باز شود در ایمیل مارکتینگ یک دغدغه محسوب می شود که شما می توانید با مطالعه بیشتر و انجام تست به آن مسلط شوید.

بسیاری از ایمیل ها به دلیل عدم رعایت این نکات خوانده نمی شوند یا جایشان در پوشه trash قرار می گیرد. ایمیلی که در ساعت های عجیب و غریب از شب فرستاده می شود ممکن است نهایتا در صبح به نفع ارتباطات مهم تر نادیده گرفته شود.

با مشترکین خود به طور منظم در تماس باشید و گزینه های برای اشتراک خبرنامه ها بصورت هفته ای، دو هفته یکبار یا ماهانه پیشنهاد بدهید. این قابلیت باعث می شود که ایمیل ها بهتر خوانده شوند.

4.ایمیل ها شخصی هستند

ما نمی خواهیم بگوییم که نام ونام خانوادگی مشترک خبرنامه را در ایمیل بیاورید تا شخصی شود، حقیقتاً این تکنیک دیگر خیلی عادی شده است.شما باید چیزی فراتر از این کلمات در ایمیل ها داشته باشید که ارتباط نزدیک و مخصوص با هر مشترک داشته باشید. این اطلاعات هم براحتی قابل تهیه است و شما به عنوان یک صاحب هتل می توانید آنرا بدست آورید.

از مهمانان در مورد علایقشان بپرسید زمانی که آنها به هتل شما می آیند و یا در سایتتان ثبت نام می کنند. مثلا کافیست مشترکی بگوید که من به شنا در آب های گرم علاقه دارم، بد نیست که ایمیلی با همین محتوا برایش بفرستید و امکاناتی که شما می توانید در این موضوع به او بدهید،توضیح دهید یا مثلا اگر خانواده ی به شما در مورد علاقه مندی و نیازهایشان در طول اقامت هتلها گفتند، بد نیست ایمیل هایی با محتوای امکانات هتل شما برای خانواده ها تولید و ارسال کنید.

5.ایمیل ها دوستانه هستند

چه استراتژی بازارایابی شما ساخت اعتبار برند و تعامل درازمدت با تعداد زیادی از مصرف کنندگان باشد و چه افزایش تعداد مشترکین خبرنامه ، در هر صورت باید یک لحن واضح،لذت بخش و شاد در ایمیل مارکتینگ شما حفظ شود.

فعالیت هتل ها جزء امور خدماتی است و همیشه یک خدمت با لبخند آغاز می شود!بنابراین خبرنامه ایمیلی هتل باید محاوره ای و تعاملی باشند و از لحن کسل کننده و یکنواخت به شدت دوری کنند.کلید نهفته در موفقیت ایمیل مارکتینگ هتل ها لحن و پیام کلی فعال و شاد است. ایمیل ها را سبک و مفید نگه دارید.

بیشتر بخوانید:  بهبود نتایج ایمیل مارکتینگ با 6 نکته

پاسخ دهید