تولید محتوا

تولید محتوا و تولید محتوای وب به مثابه نیروی محرکه و حیاتی بازاریابی امروزیست به نحوی که مجبوریم مشتاقانه با تولید محتوا موافق باشیم. حجم وسیعی از محتوا در وب وجود دارد که روزانه میلیونها کاربر با جستجو در موتورهای جستجو آنها را دریافته و در آنها غوطه ور می شوند. تولید محتوا بازاریابان و مشتریان را در یک مسیر ارتباطی خاص قرار می دهد به نحوی که تولید کنندگان محتوا (بازاریابان محتوایی) در مسیر پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود شروع به تولید محتوایی می نمایند که مخاطبان و مشتریان بالقوه ی را به سمت خود می کشانند تا به آن حد که این محتوا می تواند درآمد قابل توجهی را برای سازمان به همراه داشته باشد.
تولید محتوا نسبت به سایر روش های بازاریابی هزینه ی اندکی دارد چرا که تولید یک محتوای ارزشمند می تواند تا مدت ها نتایج درخشانی برای یک سازمان به همراه داشته باشد. برای درک این امر می توانید به این فکر کنید که شیوه های سنتی تبلیغات مانند اجاره کردن یک منزل مسکونی است، شما فضای محدودی دارید همانطور زمان و نمایش کوتاهی برای پیام خود خواهید داشت. در حالیکه تولید محتوا که بخشی از بازاریابی محتوایی می باشد به مانند در اختیار داشتن یک ملک شخصی است. شما صاحب اختیار محتوای خود در فضای آنلاین، آدرس و پیام اختصاصی و مشخص خود هستید .
بسیاری از مردم این واقعیت را کشف کرده اند بنابراین امروزه شاهد آن هستیم که بازاریابان، محتوا با رنگ و لعاب ویژه ی عرضه می کنند. اما آنچه که بسیاری از همان بازاریابان به خوبی درک نکرده اند این است که یک محتوا خوب و با کیفیت چطور تولید می شود بنابراین محتواهای بسیاری در وب دیده می شود که فاقد ارزش کیفی لازم است و براحتی فراموش می شود.
در دنیای محتوای بی کیفیت ، محتوای مفید و کاربردی همیشه در مقام بالاتری می ایستد و فرصت موفقیت را به خالق متن می دهد. بنابراین چنانچه شما مدیر یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین هستید لطفا محتوای مفید در صفحات وب سایت خود منتشر کنید چرا که وجه موفقی از برند خود را در وب خواهید دید.
ما در طول سالهایی که بر تولید محتوا تمرکز داشتیم به این نتیجه رسیده ایم که برخی از قالب های محتوا در نظر کاربران ارجحیت دارد و میزان تاثیر گذاری آن بیشتر است. بنابراین به اکثر مشتریانمان توصیه می کنیم با توجه به برنامه بازاریابی محتوایی خود از قالب های زیر استفاده کنند.
پست های وبلاگ : مقالات حاوی اطلاعات سودمند و مقالات آموزشی یکی از روش های خوب در جهت ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان می باشد ، به نحوی که تمام سوالات و مشکلات کاربران را پاسخ می دهد ومقدمه ی برای ارتباط دو طرفه است.
صفحات معرفی محصول و خدمات : نمی دانید که چطور محصولات و خدماتتان را بفروشید ؟ ما با کلمات و تصاویر ، موقعیت های تجاری را خلق می کنیم که صفحات فروش شما بیشترین بازدید را داشته باشد و از طریق موتورهای جستجو پیدا شوید.
اینفوگرافیک، داده کاوی و … : بسیاری از مردم قدرت یادگیری بصری دارند و البته همه عاشق دیدن تصاویر خوب هستند. طراحان خلاق ما پس از انجام مطالعات، تحقیقات و گذراندن دوره های پیشرفته طراحی ، هم اکنون اینفوگرافیک های متعددی را طراحی و کرده اند که جذب حداکثری مخاطبان را در پی داشته است.

چگونه اینفوگرافیک بسازیم که محبوب شود؟
مشاهده مطلب

سرویس ها

کامنت ها غیرفعال شده اند.