مدیریت و تولید محتوا در وب، مختصر و مفید
تولید محتوا و مدیریت محتوا
تولید محتوا و تولید محتوای وب بهمثابهی نیروی محرکه و حیاتی بازاریابی امروزی است. بهنحویکه مجبوریم مشتاقانه با تولید محتوا موافق باشیم.
حجم وسیعی از محتوا در وب وجود دارد
روزانه میلیونها کاربر با جستوجو در موتورهای جستوجوگر آنها را دریافته و در آنها غوطهور میشوند.
تولید محتوا بازاریابان و مشتریان را در مسیر ارتباطی خاصی قرار میدهد.
تولیدکنندگان محتوا (بازاریابان محتوایی) در مسیر پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود شروع به تولید محتوایی میکنند تا مخاطبان و مشتریان بالقوه را بهسمت خود بکشانند.
این محتوا میتواند درآمد درخور توجهی را برای سازمان به همراه داشته باشد.
تولید محتوا در مقایسه با سایر روشهای بازاریابی هزینهی اندکی دارد
به این دلیل که تولید یک محتوای ارزشمند میتواند تا مدتها نتایج درخشانی برای سازمان به همراه داشته باشد.
برای درک این موضوع میتوانید اینگونه فکر کنید که شیوههای سنتی تبلیغات، مانند اجارهکردن یک منزل مسکونی است. شما فضای محدودی دارید؛
همینطور زمان و نمایش کوتاهی نیز برای رساندن پیام خود خواهید داشت.
درحالیکه تولید محتوا که بخشی از بازاریابی محتوایی است
مانند دراختیارداشتن یک ملک شخصی است. شما صاحباختیار محتوای خود در فضای آنلاین، آدرس و پیام اختصاصی و مشخص خود هستید. بسیاری از مردم این واقعیت را کشف کردهاند. بنابراین امروزه شاهد آن هستیم که بازاریابان، محتوا را با رنگ و لعاب ویژهای عرضه میکنند.
اما آنچه بسیاری از همان بازاریابان بهخوبی درک نکردهاند این است که: محتوای خوب و باکیفیت چطور تولید میشود.
به همین دلیل محتواهای بسیاری در وب دیده میشود که فاقد ارزش کیفی لازم است و بهراحتی فراموش میشود.
ما در طول سالهایی که بر تولید محتوا تمرکز داشتیم، به این نتیجه رسیدهایم که برخی از قالبهای محتوا در نظر کاربران ارجحیت دارند و میزان تأثیرگذاری آنها بیشتر است.
بنابراین به اکثر مشتریانمان توصیه میکنیم باتوجهبه برنامهی بازاریابی محتوایی خود از قالبهای زیر استفاده کنند.
پستهای وبلاگ:
مقالات حاوی اطلاعات سودمند و مقالات آموزشی یکی از روشهای خوب برای ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان میباشد. بهنحویکه تمام سؤالات و مشکلات کاربران را پاسخ میدهد و مقدمهای برای ارتباط دوطرفه است.
صفحات معرفی محصول و خدمات:
نمیدانید که چطور محصولات و خدماتتان را بفروشید؟ ما با کلمات و تصاویر، موقعیتهای تجاری را خلق میکنیم تا صفحات فروش شما بیشترین بازدید را داشته باشد و از طریق موتورهای جستجو پیدا شوید.
اینفوگرافیک، دادهکاوی و…:
بسیاری از مردم قدرت یادگیری بصری دارند و البته همه عاشق دیدن تصاویر خوب هستند.
طراحان خلاق ما پس از انجام مطالعات، تحقیقات و گذراندن دورههای پیشرفتهی طراحی، هماکنون اینفوگرافیکهای متعددی را طراحی کردهاند. این کار، جذب حداکثری مخاطبان را در پی داشته است.