مدیریت منابع انسانی - بازاریابی محتوا - تولید محتوا

مدیریت منابع انسانی - بازاریابی محتوا - تولید محتوا


اگر برای خود کسب و کاری مستقل دارید، حتماً تا به حال متوجه شده‌اید که مهم‌ترین سرمایه برای راه‌اندازی و موفقیت در هر کار و تجارتی، به‌هیچ‌وجه پول و پشتوانه‌ی مالی قوی نیست، بلکه مهم‌ترین آن داشتن منابع انسانی کاربلد و متعهد و قابل اطمینان است.

در تمام دوره‌های کارآفرینی به اهمیت نیروی انسانی کارآمد اشاره شده است. حتی اگر بزرگ‌ترین سرمایه‌گذارها را هم داشته باشید، تا زمانی که نیرویی نداشته باشید که بتواند با شما کار کند، به تنهایی پیشرفتی نخواهید کرد.

اما مسئله اینجاست که همان‌طورکه شما به‌دنبال منابع انسانی خوب هستید، نیروی انسانی حرفه‌ای هم به‌دنبال شرکتی است که قدر و ارزش دانش و مهارت او را بداند. پس کلاً از فکر جذب راحت و بی‌دردسر نیروی انسانی بیرون بیایید.

تصویر و شناختی که از شرکت و فعالیت‌های شما در جامعه وجود دارد، مهم‌ترین عامل در جذب سرمایه‌ی انسانی است و این خود شما هستید که این تصویر را در جامعه ترسیم می‌کنید. اما چگونه؟ امروزه قدرت شبکه های اجتماعی آن‌قدر زیاد شده است که اولین مرجع برای کسب اطلاعات محسوب می‌شوند.

افراد با جست‌وجو و شناخت چهره‌ای که شما از تجارتتان در شبکه های اجتماعی به نمایش می‌گذارید، شما را شناخته و به سمتتان جذب می‌شوند. اگر شما تصویری مبهم و ناشناخته داشته باشید و اطلاعات منظم و دقیقی از شما وجود نداشته باشد، آن‌ها نیز شما را انتخاب نخواهند کرد.

با توجه به همه‌ی این حرف‌ها باید گفت زندگی در عصر بی حد و مرز ارتباطات و شبکه های اجتماعی نیز مهارت و تخصص خاص خود را می‌خواهد.

اما راه چاره چیست؟ راه درست آن معرفی کامل و دقیق شما در این شبکه‌هاست. هرچه بهتر و بیشتر و کامل‌تر معرفی و شناخته شوید، نیروهای بهتری جذب می‌کنید و در نتیجه پیشرفت بیشتری در کسب و کارتان خواهید داشت.

اگر بخواهیم امروزی‌تر صحبت کنیم، باید بگوییم راه درست‌تر و حرفه‌ای‌تر آن تولید محتوای قوی برای کسب و کارتان است. حتما تا به حال درباره‌ی تولید محتوا شنیده‌اید. امروزه حتی شرکت‌های کوچک هم از این حوزه غافل نیستند. به شما پیشنهاد می کنیم که پست ” تولید محتوا در شبکه های اجتماعی چطور باشد؟را حتماً بخوانید.

شاید بتوان گفت تولید محتوا همان تبلیغات قدیم است که پیشرفته‌تر شده و شکل جدیدی به خود گرفته است. در اینفوگرافیکی که برای شما تهیه کرده‌ایم، به نکات کلیدی برای کسب موفقیت در این مسیر اشاره کرده‌ایم.

نیروی انسانی - منابع انسانی - تولید محتوا - بازاریابی محتوا

چرا تولید مطالعه موردی باید در برنامه تولید محتوا قرار گیرد؟
مشاهده مطلب

راه‌حل‌های بازاریابی آنلاین برای کسب وکارهاوبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *