ویدیو محبوب ترین محتوا

ویدیو محبوب ترین محتوا


کاربران شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ به کجا خواهند رفت؟

این سؤال رایجی است که ذهن متخصصان دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب و کارهای آنلاین را به خود مشغول می‌کند. این مطلب، بخش دوم پیش‌بینی رفتار کاربران و وضعیت محتوایی شبکه های اجتماعی در سال ۲۰۱۷ است که گروه بازاریابی محتوایی جوهر از وب‌سایت newscred ترجمه کرده است.

افزایش محتوای ویدئوها

با‌توجه‌به گزارش ای مارکتر (eMarketer) در چهار سال آینده انتظار رشد چشمگیری در تبلیغات محتوای ویدیویی می‌رود؛ افزایشی به اندازۀ ۱۸۴درصد از ۹/۹میلیارد دلار در ۲۰۱۶ به ۰۸/۲۸ دلار تا ۲۰۲۰٫ درنتیجه تبلیغات ویدئویی سریع‌ترین رشد را در بین دیگر دسته‌های آگهی خواهد داشت. به‌طوری‌که از دیگر رسانه‌های اجتماعی تا ۲۰درصد پیشی خواهد گرفت.

شبکه های اجتماعی در سال 2017

با‌توجه‌به گزارش ۲۰۱۶ سیسکو، تا سال ۲۰۱۹ ویدئو و محتوای ویدیویی چهارپنجم از ترافیک جستجوی جهان را تشکیل خواهد داد و ۸۵درصد از ترافیک جستجو در آمریکا را به خود اختصاص می‌دهد. این در حالی است که ۸۰درصد از مصرف اینترنت جهانی، محتوای ویدئوها خواهد بود.
مدیرعامل فیس‌بوک، شرلی سند برگ، تخمین می‌زند که در ۵ سال آینده محتوای فیس‌بوک بیشتر ویدئو خواهد بود و این جریان اخیراً شروع شده است.

این را در نظر بگیرید: بوزفیدز تیستی (Buzzzfeed’s Tasty) بیش از ۶۴میلیون طرف‌دار در فیس‌بوک دارد، در‌حالی‌که طرف‌داران آن‌ها در کانال یوتیوب کمتر از ۸۰۰K هستند. این میزان از تعاملات محتوای ویدیوئی در پلتفرمی در حال اتفاق است که به‌طور معمول برای تعاملات ویدئویی شناخته‌شده نیست. احتمالاً این اتفاق به علت ماهیت کوتاه‌بودن ویدئوهای فیس‌بوک است.

محبوب‌ترین ویدئوهای تیستی که تنها در فیس‌بوک بیش از ۸۰میلیون بار دیده شده است، کمتر از دو دقیقه بوده است. زمان بیشتر ویدئوهای تیستی بین ۱تا۲ دقیقه است. به اندازه‌ای که بتواند توجه مشاهده‌کننده‌ها را جلب کند و آن‌ها را برای دیدن ویدئوهای بیشتر مشتاق نگه دارد.

10 روش جذب مشتری باشگاه ورزشی با مدیریت صفحه اینستاگرام
مشاهده مطلب

ویدیو محبوب ترین شکل محتوا

اسنپ چت

یکی از عوامل کمک به گسترش محتوای ویدیویی اسنپ ‌چت است که با تصاویر و ویدئوهای ۱۰ثانیه‌ای خود باعث زمان کوتاه‌تر ویدئوهای فیس‌بوک می‌شود. این اپ در بین جمعیت جوان از محبوبیت بیشتری برخوردار است و نسل جوان بیش از ۷۶درصد از کاربران فعال آن را تشکیل می‌دهند.

اسنپ‌ چت مدعی است که در هر روز ۴۱درصد از مردم آمریکا از این برنامه استفاده می‌کنند؛ به‌طور متناوب ۱۵۰میلیون نفر که سن اغلب آن‌ها زیر ۳۵ سال است.

شبکه های اجتماعی در سال 2017

برای بازاریابان این یک رؤیاست. باوجوداین، احتمال رسیدن بازاریابان به مخاطبان هدف در واقعیت بسیار مشکل‌تر می‌شود. به همان اندازه که اسنپ چت برای ارتقای پلتفرم از مبادلۀ چهره گرفته تا ارتقای چت، در تلاش برای کسب درآمد از این پلتفرم نیز هست.

در حال حاضر فقط ناشران می‌توانند در نوار کشف خود تبلیغات را به مطالبشان اضافه کنند. از طرفی دیگر، برندها می‌توانند مخاطبان خود را از طریق کانال اسنپ چت با برند مخصوص خود افزایش دهند و بازدیدکنندگان را با محتوای خود در تعامل قرار دهند.

با‌توجه‌به اسناد افشا‌شده از شرکت، اسنپ چت در ژانویۀ ۲۰۱۵ اختراعی را ثبت کرده است و قصد دارد براساس موضوع یک عکس فیلترهای برند را معرفی کند.
برای مثال اگر شما یک عکس از کوکی‌های برند اوراو (Oreo) بگیرید، می‌توانید فیلترهای برند اوراو را به آن اضافه کنید. این فیلتر می‌تواند با‌توجه‌به اینکه کاربر کجا ایستاده و به کجا اشاره می‌کند، زوایا را تغییر دهد و حتی می‌تواند انیمیشن و جلوه‌های صدا را نیز در بر داشته باشد.
این مسئله تنها برای محصولات برند کاربرد ندارد، تنها سفارش یک ساندویچ و یک عکس گرفتن می‌تواند به یک کوپن برای یک محصول یا رستوران دیگر منجر شود.

مدیریت شبکه های اجتماعی
مشاهده مطلب

هر زمان یک کاربر با یکی از محصولات برند عکسی می‌گیرد، گزینه‌ای به‌منظور اضافه‌کردن یکی از این فیلترها پیشنهاد می‌شود و در‌صورتی‌که کاربرها در تعداد مشخصی از عکس‌ها محصولات و برند آن‌ها را به‌صورت برجسته نشان دهند، به آن‌ها مزایا و پاداش‌هایی پیشنهاد می‌شود.

این تغییر آشکار در پلتفرمی که به درآمدزایی نزدیک می‌شود، نشان‌دهندۀ ۱۸۵درصد افزایش در درآمدهای پروژه‌های تبلیغاتی در دو سال آینده است. با‌توجه‌به اسناد افشا‌شده، اسنپ چت برآورد می‌کند که آن‌ها تا سال ۲۰۱۸ بین ۵۰۰میلیون تا ۱میلیارد دلار درآمد خواهند داشت؛ یک افزایش سنگین ارزش‌گذاری ۲۰۱۵ به اندازه ۵۰میلیون دلار.

ویدیو محبوب ترین شکل محتوا

چکیده:

در اینستاگرام، بازاریابان قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت مخاطبان سفارشی فیس‌بوک، مخاطبان خود را به بخش‌های مختلف تقسیم کنند، در‌حالی‌که پلتفرم محبوب عکس آن همچنان برای کاربران، کانالی ایدئال به‌منظور انتشار محتواهای بصری خواهد بود.

هر دو طیف جمعیتی نسل جوان یا نسل‌های قبل‌تر با محتوای فیس‌بوک در تعامل خواهند بود و آن را کانالی ایدئال برای به‌اشتراک‌گذاری محتوای ویدیویی خواهند یافت. سال ۲۰۱۷ سال ویدئو خواهد بود. چه در فیس‌بوک و چه در اسنپ چت همۀ مخاطبان با محتواهای ویدئویی رو‌به‌رو خواهند شد.

وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *