تبلیغات در اینستاگرام - تبلیغات اسپانسر اینستاگرام

در دنیای آنلاین امروز، یکی از بهترین روش‌های بهبود کسب‌ و کار و تبلیغات اینترنتی، استفاده از تبلیغات در اینستاگرام است. طراحی کمپین‌های تبلیغات در اینستاگرام، همواره دغدغۀ بسیاری از صاحبان کسب‌ و کارهای اینترنتی بوده است. یکی از بهترین راه‌های تبلیغات در اینستاگرام، استفاده از تبلیغ اسپانسر اینستاگرام است. تاکنون در این زمینه آموزش‌های بسیاری داده شده، اما هیچ‌کدام از آن‌ها آسان یا کاربردی نبوده است. اولین قدم برای استفاده از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، آشنایی با عملکرد این قابلیت است.

چگونه تبلیغ اسپانسر اینستاگرام را فعال کنیم؟

– لازمۀ راه‌اندازی تبلیغ اسپانسر اینستاگرام، داشتن صفحۀ اینستاگرام بیزینسی است. به‌طوری‌که دکمۀ Promote در انتهای سمت راست همۀ پست‌ها قابلیت رؤیت باشد.

– با ورود به اکانت فیس‌بوک که مستقیماً به صفحۀ اینستاگرام شما متصل شده است، می‌توانید تبلیغ در اینستاگرام را به‌راحتی آغاز کنید. تبلیغات اسپانسری از طریق داشبورد مدیریت شما در صفحۀ فیس‌بوک قابل تنظیم است.

– در وهلۀ اول شما باید نوع کمپین را مشخص کنید. هدف شما از برگزاری این کمپین چیست؟ معرفی برند، جذب مخاطب، افزایش ترافیک صفحه، نصب نرم‌افراز و… .

– در ابتدای راه، مشخص‌کردن هدف تبلیغات اینستاگرامی ضروری است.

– برای هدفمندسازی کمپین، شما باید موقعیت جغرافیایی، شرایط سنی، علایق، نوع مخاطبان هدف و موارد دیگر را مشخص کنید. هرچه فاکتورهای بیشتری را در تبلیغات آنلاین در نظر بگیرید، کمپین شما هدفمندتر و موفق‌تر خواهد بود.

– محتوای تبلیغاتی، با توجه به مخاطبان هدف، می‌تواند به‌صورت یک تصویر، ویدئو یا صدا باشد.

به دلیل وجود تحریم‌ها، راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در ایران با مشکل روبه‌رو شده است. به‌طوری‌که متقاضیان ‌باید برای تعیین مخاطبان هدف و پرداخت هزینه‌ها از روش‌های دیگری کمک بگیرند. در این راستا ما با ارائۀ خدمات کاربردی و مشاوره، آسان‌ترین روش‌ها را برای طراحی کمپین‌های اسپانسر اینستاگرام معرفی می‌کنیم.

از معجزات تأثیر رپورتاژ بر سئو چه می‌دانید؟
مشاهده مطلب

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام چگونه نمایش داده می‌شود؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام تماشای پست‌های Home یا استوری با محتواهایی مواجه شده‌ باشید که متعلق به Following‌های شما نیستند. در واقع شما جزء یکی از گروه‌های هدف تبلیغ‌دهنده بوده‌اید. این تبلیغ می‌تواند در میان پست‌های Home یا استوری‌های سایر دوستان کاربران نمایش داده شود.

چرا از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام استفاده کنیم؟

تبلیغ اسپانسر اینستاگرام روشی هدفمند برای برندینگ و آگاهی از برند (Brand Awareness)، افزایش مخاطب، تعامل و جمع‌آوری لید است.

– افرادی که شما را نمی‌شناسند یا شما را فالو نکرده‌اند می‌توانند به‌راحتی از طریق تبلیغ اسپانسر اینستاگرام با شما و کسب ‌و کارتان آشنا شوند.

– تبلیغات اسپانسر اینستاگرام به شما کمک می‌کند کاربرانی را که به جذب آن‌ها تمایل دارید به‌وسیلۀ پست و استوری‌های هدفمند جذب کنید و تأثیر تعامل آن‌ها را در کسب ‌و کار خود ببینید.

– یکی از عمده‌ترین مزایای تبلیغ در اینستاگرام و فیس‌بوک، معرفی برند و محصول است. از طریق تبلیغ اسپانسری شما می‌توانید جایگاه برند و نوع محصولات را به کاربران نمایش دهید.

– زمان لازم برای طراحی کمپین اسپانسر اینستاگرام کمتر از 15 دقیقه طول می‌کشد. گفتنی است که شما هر زمان که مایل باشید می‌توانید محتوا و مخاطبان هدف را ویرایش کنید. همچنین، امکان گزارش‌گیری از کمپین‌ها نیز وجود دارد.

– علاوه‌بر هزینه‌ها که براساس اهداف کمپین دریافت می‌شود، شما می‌توانید جامعۀ هدف را با توجه به نیاز کمپین ازنظر سن، موقعیت جغرافیایی، جنسیت، علایق و… انتخاب کنید.

تبلیغات اینستاگراموبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *