کلینیک دندانپزشکی درسان

کلینیک دندانپزشکی درسان


+ طراحی گرافیکی وب سایت و تولید محتوا کلینیک دندانپزشکی درسان

کلینیک دندانپزشکی درسان یکی از کلینیک های دندانپزشکی غرب تهران می باشد . این کلینیک دندانپزشکی مجموعه ای درمانی متشکل از دندانپزشکان متخصص و عمومی با مهارت و دانش روز را گرد هم آورده است. کلینیک دندانپزشکی درسان روزانه بیش از 100 بیمار را جهت درمان و مراقبت ویزیت می نماید و با استناد به جدیدترین روش ها و علوم پیشرفته دنیا، دندانپزشکان این مرکز می کوشند تا پس از گرفتن شرح حال بیمار و انجام معاینات جامع بالینی در راستای درمان صحیح بیماری های دهانی و دندانی جامعه عمل بپوشند.
از جمله ویژگی های برجسته این کلینیک دندانپزشکی نسبت به سایر کلینیک های دندانپزشکی می توان به کیفیت خدمات و تعرفه متناسب، خدمات ویژه برای بیماران مسن، رادیوگرافی دیجیتال و سیستم Rvg و سیستم استریلیزاسیون اشاره نمود.
از آنجایی که بالا بردن استاندارد های بهداشتی در مراکز درمانی شرایط اصلی ارائه خدمات است لذا در این کلینیک دندانپزشکی نیز با رعایت و دقت در اصول کیفی، این امر در بهترین شرایط کنترل و نظارت می گردد. استفاده از تجهیزاتی مدرن و پیشرفته برای ضد عفونی و استریل کردن ابزار و مواد مصرفی، و نیز استفاده از لوازم یکبار مصرف به جای وسایل و موادی که امکان مصرف چند باره آنها وجود دارد نیز از جمله عوامل تأثیرگذار بر پیشبرد بهداشت مرکز می باشد.
کلینیک دندانپزشکی درسان به جهت ارتقاء سطح ارتباطی خود با بیماران و مراجعین تصمیم به طراحی وب سایت در سال 1394 نمود.گروه بازاریابی محتوایی جوهر این افتخار را داشت تا ضمن طراحی گرافیکی وب سایت کلینیک دندانپزشکی درسان ، مشاوره های مربوط به راه اندازی شبکه های اجتماعی و تولید و انتشار محتوا را نیز خدمت این مجموعه محترم تقدیم نماید.

فروشگاه اینترنتی فینال
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.