ثابت شده است که بازاریابی محتوا، تقریباً در موفقیت همۀ صنایع تأثیرگذار است. حتی مشتریان با تجربه هم در آغاز کار به شدت جذب این بازاریابی می شوند.ما در گروه بازارایی محتوایی جوهر به شما کمک می کنیم تا با برآورد و برنامه ریزی برای استراتژی بازاریابی محتوا،کارتان را درست آغاز کنید.

برآورد ما با بررسی دقیق تلاش های قبلتان در بازاریابی محتوا انجام می شود. ابتدا اهداف بازاریابی تان را مرور می کنیم، استراتژی کلی تان را ارزیابی می کنیم، یک تحلیل رقیب انجام می دهیم و کارکرد، ساختار و آگهی های وب سایتتان را می سنجیم.

سپس از طریق مصاحبه با کارکنان، مشتریان و همچنین مشتریان از دست رفته (معاملاتی که ازدست رفته تلقی شان می کنید)، تمام زوایای کسب و کارتان را تحلیل می کنیم. در نهایت، گزارشی مفصل ارائه می دهیم که در آن، راهکارهای ما برای برقراری ارتباط مؤثر با خریداران اصلی، به صورت گام به گام آمده است.

با مجموعۀ اطلاعات حاصل از پژوهش ها و مصاحبه ها، مفاهیم را طراحی می کنیم؛ همراه با آگهی هایی که براساس نظرات مشتریان چیده شده اند. این آگهی ها هم در صفحۀ نخست سایت و هم در صفحات داخلی قرار می گیرند.

دورۀ ارزیابی را با طرحی دقیق از بازاریابی به پایان می بریم که با بازاریابی محتوا، سئو، پیوند تقاضا و عرضه، راهکارهای عملیات بازاریابی و بودجه بندی انجام گرفته است.

می توانید راهکارهای ما را در خانه یا محل کار اجرا کنید. بستگی به خودتان دارد! هرکدام را که انتخاب کنید، تفاوتی ندارد. مهم آن است که می دانیم شرکت هایی که برآورد را کامل می کنند، در مقایسه با آن ها که این کار را نمی کنند، نتایج بهتر و سریع تری در بازاریابی داخلی می گیرند.

به شما خواهیم گفت که چگونه به مشتریان کمک می کنیم تا برای کسب درآمد از تولید برنامه های بازاریابی محتوا برنامه ریزی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، همین امروز با تیم جوهر تماس بگیرید.

ایمیل مارکتینگ
مشاهده مطلب

سرویس ها

کامنت ها غیرفعال شده اند.