+ مدیریت شبکه های اجتماعی انجمن های نوعروس
نوعروس اولین و بزرگ‌ترین انجمن مخصوص عروس‌خانم‌های جوان است که امکان تبادل نظر دربارۀ مسائل مختلف را فراهم می‌کند. فضای بسیار مناسبی برای تبادل نظر عروس‌خانم‌های جوان دربارۀ بهترین آرایشگاه‌ها، لباس عروس، آتلیه‌ها، تشریفات، تالارهای عروسی و هر آنچه برای برگزاری مراسم عروسی رؤیایی مورد نیاز است.
استقبال بسیار خوب کاربران از انجمن‌های نوعروس موجب شده است که حتی بسیاری از خدمات‌دهندگان مراسم ازدواج در این سایت عضو شده و به اشکال مختلف خدمات و محصولات خود را تبلیغ و ارائه کنند.
انجمن‌های نوعروس را آقای مهندس محسن نفر و جمعی از همکارانشان در سال……….. راه‌اندازی کردند. یکی از دغدغه‌های این تیم موفق در طول این سال‌ها ارتقای کیفیت محتوای وب‌سایت و جذب مخاطب بیشتر با استفاده از سیاست‌های صحیح بوده است. به نحوی که برخی قوانین این وب‌سایت را بسیار سختگیرانه اعلام می‌کنند، درحالی‌که این قوانین به‌منظور احترام و صیانت از حقوق کاربران وضع شده است. گروه بازاریابی محتوایی جوهر این افتخار را داشت در طول سه ماه خدمات مدیریت شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، پینترست، آپارات و گوگل پلاس این وب‌سایت را به عهده گیرد.

شیرآلات بهداشتی سانیا
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.