تولید محتوای اینستاگرام - تولید محتوا اینستاگرامی - تولید محتوا برای اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام - تولید محتوا برای اینستاگرام


کاربرد اینستاگرام در ایران از عکس بشقاب غذای امشب همین حالا یهویی شروع شد و حالا در دنیای متنوعی از رنگ و محتوا همچنان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی باقی مانده است. چه کاربری عادی باشید و چه در پی دریافت سرنخ‌های تجاری و معرفی خدمات به کاربران اینستاگرام قطعاً می‌دانید که تولید محتوا برای اینستاگرام  نیاز به خلاقیت، صرف زمان کافی و اطلاع از علاقه‌مندی‌های کاربران دارد.

در واقع دغدغه تولید محتوای خلاقانه و اثربخش از ضروریات حضور موفق در اینستاگرام است. ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا برای اینستاگرام و لینکدین و فیس بوک و… پروژه را با شناخت مخاطبان آغاز می‌کنیم و تا تولید محتوا و چگونگی انتشار آن پیش می‌رویم.

با آنکه اینستاگرام تمام ابزارهایی که هر کسب‌و‌کاری نیاز دارد، در خود جای داده است و شما می‌توانید با مخاطبان خود به‌صورت مستقیم صحبت کنید و آن‌ها نیز می‌توانند برای شما بازخورد بفرستند اما همچنان تولید محتوای اینستاگرام مقوله‌ی حساس و خلاقانه است.

صرف در اختیار بودن تمام امکانات تبلیغات در اینستاگرام اعم از تبلیغات کمپینی، تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، اینفلوئنسر مارکتینگ باز هم شما به تولید محتوای خلاقانه و جذاب در اینستاگرام نیاز دارید. ما در این پست درباره‌ی ضرورت جذابیت تولید محتوای اینستاگرام و چگونگی آن پرداخته‌ایم:

۱. تصاویر جذاب تولید کنید.

اینستاگرام برای به اشتراک گذاری عکس به وجود آمده است و بهترین شیوه برای ایجاد گفت‌و‌گو در اینستاگرام، محتوای بصری است. محتوایی را در کانال خود پست کنید که مخاطبان، بیشتر چشم‌انتظار دیدن آن هستند. بررسی کنید مخاطبان چه محتوایی را دوست دارند و از چه محتوایی بیزارند. با درنظرگرفتن این‌ها، سعی کنید محتوای مناسب را برای آنان به‌درستی انتخاب کنید. شما می‌توانید از طریق قسمت نظردهی یا پیغام‌های خصوصی، با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

۱۰ نکته مهم درباره اینکه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی باید چطور باشد؟
مشاهده مطلب

۲. از نوع محتوای خود مطمئن شوید.

بهتر است همیشه قبل از انتشار محتوا به‌خوبی آن را بررسی کنید. به‌صورت رندوم پست نکنید. قبل از پست‌کردن عکس‌ یا ویدئو آن را از همه نظر بررسی کنید. مطمئن شوید محتوای شما هم مناسب است و هم جذاب.

تولید محتوا اینستاگرام - تولید محتوای اینستاگرام

۳.خودتان باشید.

اگر بلاگرهای غذا، بلاگرهای آرایشی و غیره معروف شده اند به این معنی نیست که شما هم باید در این حوزه ها فعالیت کنید تا موفق شوید. بیشتر محتواهای سالمی که در اینستاگرام وایرال شده اند با هدف وایرال بودن ساخته نشده بودند. بلکه باید بدانید چه چیزی را واقعاً دوست دارید و در موردش بهتر از بقیه اطلاعات دارید. مطمئن باشید مردم عاشق چیزی می شوند که شما به اون علاقه دارید.

4. از دوربین حرفه‌ای استفاده کنید.

سعی کنید محتوایی را انتشار دهید که از همه‌نظر باکیفیت باشد. عکسی که منتشر می‌کنید باید برای بیننده قابل تشخیص باشد. از دوربین عکاسی یا دوربین موبایل با کیفیت بالا برای گرفتن عکس استفاده کنید تا تأثیر ‌آن بر مخاطبان دو چندان شود. تولید محتوای اینستاگرام با انتشار تصویری بی کیفیت، سرانجام خوبی نخواهد داشت.

5. از ابزارهای اینستاگرام استفاده کنید.

به‌خاطر استفاده از ابزارهای اینستاگرام خجالت نکشید. زمانی که عکسی منتشر می‌کنید، از فیلترهای اینستاگرام استفاده کنید یا عکس را طوری قیچی کنید که زیباتر به‌نظر برسد. بدین طریق نیازی به استفاده از اپلیکیشن‌های دیگر برای ویرایش تصاویر خود ندارید.

خواندن  مقاله زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم :

 ۸ ترفند ناب تولید محتوا اینستاگرام که برندها از آنها استفاده می‌‌کنند

6. از استوری اینستاگرام استفاده کنید.

قابلیت استوری در اینستاگرام شیوه‌ی مؤثری برای ارتباط با مخاطب است و آن‌ها را در طول روز سرگرم می‌کند. در طول روز استوری‌های متعددی پخش کنید و به مخاطبان خود این حس را بدهید که در مسیر کسب رضایت آن‌ها مشغول به فعالیت هستید.

با این ۶ شیوه ویراستاری، محتوای سایت خود را ارتقاء دهید
مشاهده مطلب

۷. خلاق باشید.

تصاویر منحصر‌به‌فردی را پست کنید و سعی کنید مطابق با میل مخاطبان خود آن‌ها را انتخاب کنید. تا جایی که می‌توانید هم خلاق باشید و هم نوآوری کنید. در تصاویر خود گزینه‌های بیشتری اضافه کنید؛ چیزی که تصاویر شما را از دیگران متمایز می‌کند.

مطلب تکمیلی : ” ۵ شیوه برگزاری مسابقه در اینستاگرام برای آژانس‌های مسافرتی

۸. از IGTV نهایت استفاده را کنید.

تا قبل از IGTV امکان آپلود ویدئو تا یک دقیقه وجود داشت. اما حالا به اندازه آپلود یک فیلم سینمایی هم می توانید از IGTV استفاده کنید. حواستان باشید محتوای جذابی را به اشتراک بگذارید که بیننده بعد از مشاهده فیلم، از اینترنتی که مصرف کرده پشیمان نشود.

9.پیوسته محتوا تولید کنید.

تم مشخصی برای خود انتخاب کرده و همیشه از آن استفاده کنید. اگر همیشه از تم خود پیروی کنید و ثابت‌قدم باشید، پست‌های شما تأثیر بیشتری بر مخاطب خواهد گذاشت. همچنین به یاد داشته باشید که باید ‌اهداف خود را در نظر بگیرید. با پست‌کردن محتوای نامرتبط، از مسیر رسیدن به اهداف خود منحرف نشوید.

10.حتماً از کپشن و هشتک استفاده کنید.

توضیح مناسبی برای محتوای خود بنویسید. کلمات معمولاً تأثیر زیادی بر افراد می‌گذارند. شما همچنین می‌توانید از نقل قول‌های کوتاه به‌منظور توجه بیشتر به علایق مشتری استفاده کنید. به‌علاوه می‌توانید پیغام خود را از طریق تصاویر یا کلمات منتشرشده ارسال کنید. استفاده از هشتک باعث می شود افراد بیشتری پست های شما را ببینند و از این طریق با پیج شما آشنا شوند.

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری درباره‌ی تولید محتوا برای اینستاگرام و تبلیغات اسپانسر اینستاگرام یا پروموشن اینستاگرام بدانید، با ما تماس بگیرید.

تبلیغات اینستاگرامتولید محتوای متنیمدیریت شبکه‌های اجتماعیوبلاگ

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *