گروه تبلیغات نویک

گروه تبلیغات نویک


طراحی گرافیکی و پیاده‌سازی وب‌سایت گروه تبلیغات نویک

گروه تبلیغات نویک در تابستان ۱۳۹۲ با شکل‌گیری گروهی جوان و با رویکردی نوین، کار خود را آغاز کرد. هدف این گروه اصل مشتری‌مداری است. شعار گروه تبلیغات نویک، «از ایده تا اجرا، کنارتان هستیم»، بر این اساس است که با حضورشان در کنار کارفرمایان، از آغاز تا پایان طرح و با سهیم‌کردن و نظرخواهی از آنان، سعی در افزایش تولید، بهره‌وری و عرضۀ بهتر خدمات برای صاحبان مشاغل مختلف دارند.

به دلیل ترکیب تیم اجرایی این گروه و کامل‌بودن خدمات، دغدغه‌های ذهنی مختلف را که معمولاً کارفرمایان با آن‌ها درگیر هستند، از ایشان دور می‌کنند. بنابراین مشتریان گروه تبلیغات نویک در طول پروژه، از ایده و طراحی گرفته تا اجرا، تجربۀ مطلوبی از ارتباط با این گروه به دست می‌آورند.

نویک در بهار سال ۱۳۹۴ طراحی گرافیکی و پیاده‌سازی وب‌سایت خود را طی قراردادی به گروه بازاریابی محتوایی جوهر واگذار کرد. در همین راستا گروه تبلیغات نویک فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را که پیش از این شروع کرده بود با دریافت نظریات مشورتی جوهر افزایش و ارتقا داد.
‌اکنون خوشحال هستیم که گروه تبلیغات نویک به‌عنوان یکی از همکاران ما در فضای تبلیغات محیطی، چاپ و طراحی، به ما در انجام هرچه بهتر پروژه‌ها یاری می‌کند.

شکست پروژه بازاریابی محتوا بدون این هفت فاکتور قطعیست!
مشاهده مطلب

پروژه‌های بازاریابی محتوا

کامنت ها غیرفعال شده اند.