با شیوع کرونا از سال 1398، بیشتر دورهمیها، جلسات کاری و قرار ملاقاتهای رسمی به صفحات مانیتور لپتاپ و گوشیهای تلفن همراه خلاصه شد. شرکتهای زیادی دورکاری را اساس فعالیت خود قرار دادند و با هدف حفظ سلامتی، از حضور در محیطهای کاری جلوگیری شد. ما هم از این قاعده مستثنا نبودیم. خانۀ جوهر بهمدت یک سال چراغهایش را به حالت نیمهروشن درآورد تا با دورکاری تمام اعضای تیم، سلامتی آنها تضمین شود. تا اینکه با بزرگترشدن گروه و گرفتن پروژههای بیشتر، نیاز به یک قرار ملاقات برای هماهنگی بیشتر و شناخت حس شد. بعدازظهر یک روز بهاری، در گروه بازاریابی محتوایی جوهر، با دوستانی که در تهران حضور داشتند، کنار هم جمع شدیم تا چالشهای فعالیتهای فریلنسری را با هم مرور کنیم و پاسخهایی برای آنها آماده کنیم.
قرار ما ساعت 6 بعدازظهر 6خرداد1400
تابهحال در جشنهای آخر سال شرکتها حضور داشتید؟ همان جشنهایی که با دوستان و همکارانتان دربارۀ اینکه چه زمانی و کجا حضور داشته باشید، چه بپوشید و… هماهنگ میکنید. حالا تصور کنید بیشتر این جمع همکاران و دوستان را حتی یکبار هم از نزدیک ندیدهاید. آن زمان چه میکنید؟ احتمالاً در ذهنتان کلی تصویر و قصه از اولین برخورد مینویسید و به بهترین حالت ممکن فکر میکنید. ما تمام قصههای اولین برخورد با تمام اعضا را برای چند بار با هم مرور کردیم تا با کمک قانون جذب بهترینش را شاهد باشیم. از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، فکر میکنیم در این راه موفقیت زیادی هم کسب کردیم.
در رویداد گروه بازاریابی محتوایی جوهر از چه گفتیم؟
ما در گروه بازاریابی محتوایی جوهر سعی داریم از افراد مجرب در حوزههای تخصصی کمک بگیریم. همین موضوع باعث شده است که بتوانیم با افراد بسیاری در ارتباط باشیم و پروژههای متعددی را اجرا کنیم. شناخت اعضای گروه و تیم در این جلسه باعث شد افراد از دغدغهها، چالشها و مشکلات فعالیتهای کاریشان بگویند و از یکدیگر برای رشد فردی و ارتقای شغلی کمک بگیرند. این همان هدفی بود که دوست داشتیم به آن برسیم.
اصلیترین چالش: حضور و فعالیت در سوشال مدیا
حتماً شما هم میدانید حضور در سوشال مدیاها در حال حاضر بخش بزرگی از برندسازی شخصی و گروهی را رقم میزند. از تکتک اعضای تیم خواستیم که بیشتر در فضاهای مجازی فعالیت داشته باشند تا بتوانند سهمی از این بازار را برای خودشان کسب کنند. همچنین، تصمیم گرفتیم در جلسات بعدی به آموزشهای اساسی و پایهای در قالب کارگاهی برای حضور فعال در این فضاها بپردازیم.
ساعت بهوقت 20 و خداحافظی با گروه بازاریابی محتوایی جوهر
بعد از آبشدن یخها و شناخت اعضا، عکسهای یادگاری کنار هم گرفتیم. نسترن عبدی عزیز زحمت عکاسی این روز را کشید. با تاریکشدن هوا بچهها یکی پس از دیگری با خانۀ گروه بازاریابی محتوایی جوهر خداحافظی و با انرژی مضاعفشان ما را بیش از پیش به آینده امیدوار کردند. امیدواریم در آیندهای نهچنداندور، بدون نگرانی از کرونا کنار هم جمع شویم و جشن موفقیتهایمان را بگیریم. به امید فرداهای بهتر.