تولید محتوا برای اینستاگرام برند دلوکس پروفشنال
دلوکس پروفشنال برند شناخته شدهای برای متخصصان کاشت و اکستنشن مژه است. محصولات تخصصی زیبایی مژه دلوکس در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. همکاری ما با نماینده اصلی این برند در ایران از اوایل دی ماه 1398 با طراحی گرافیکی و مدیریت صفحه اینستاگرام دلوکس ایران آغاز شد.
در شروع کار و برای تعیین ساختار گرافیکی، هویت بصری و صوتی صفحه اینستاگرام به سراغ سایت رسمی دلوکس، ویدیوها و محتوای این برند رفتیم.
با توجه به شکل، رنگ لوگو و همچنین طیف رنگی محصولات، قالب پیشنهادی خود را ارائه کردیم. با آنکه در ابتدای کار، نظر کارفرما بر ارائه 3 ساختار محتوایی (محصول، ورکشاپ و نمونه کار) بود اما در حین فعالیت این ساختار به 2 بخش معرفی محصول و ورکشاپهای آموزشی تغییر داده شد. بنابراین قالب صفحه به صورت شطرنجی درآمد.
دلوکس پروفشنال در تمام محتواهای ویدیویی خود از پیانو و کیبورد استفاده کرده بود بنابراین این بخش از هویت دلوکس در صفحه ایران نیز رعایت شد.
تلاش ما در صفحه دلوکس ایران، ساخت محتوای جدید بود به همین دلیل ویدیوهای معرفی محصول توسط مستر ایران ساخته شد که خوشبختانه کاربران زیادی پس از دیدن این محتواها شروع به ثبت سفارش از طریق دایرکت داشتند.
بسیاری از صاحبان صفحات بیزنسی اینستاگرام میگویند که حتماً باید فالوئرهای زیادی داشت تا بتوانیم خدمات خود را بفروشیم اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید، برند دلوکس با داشتن فقط 800 فالوئر به صورت میانگین هفتهای 25 سفارش داشت.
یکی دیگر از موفقیتهای ما در تولید محتوا برای اینستاگرام دلوکس، طراحی پوستر در زمان شیوع ویروس کرونا بود.
ایده و هدف پوستر چه بود؟
میخواستیم به مژهکارها بگوییم که مراقب خودتان باشید، برای مدتی کارها را تعطیل کنید و در خانه بمانید. در آن زمان هنوز شعار در خانه بمانید، استکیر stayhome و تعطیلی سالنهای زیبایی در ایران و سایر کشورها صورت نگرفته بود.
خوشبختانه پس از طراحی و انتشار این پوستر، سایر نمایندگیهای دلوکس در سراسر دنیا از جمله برند دلوکس، دلوکس فرانسه، ایتالیا، رومانی و مسترهای دلوکس در دنیا نیز از این محتوا حمایت کرده و در صفحات خود به صورت استوری و پست منتشر کردند.
نکات مهم در طراحی بنر :
نام دلوکس از ترکیب دو کلمه ساخته شده است.
Dlux = Dear + Luxury
محصولات این برند برای زیبایی مژه است بنابراین چشم و مژه نماینده این برند بود. از سویی دیگر استفاده از ماسک در انتقال مفهوم مراقبت از خود نقش کلیدی داشت و در آخر شعار stay home
انتخاب رنگ و فضای پوستر در راستای انتقال پیام و جو زمان شیوع ویروس کرونا انجام گرفته بود