تهیه محتوا و خرید رپورتاژ

 

حالا دیگر چند سالی می‌شود که میکروفون به دست گرفتن و چاپ و پخش آگهی‌های تبلیغاتی در کوچه و خیابان تأثیر چندانی روی فروش و برندینگ ندارد. در حال حاضر، با پیشرفت تکنولوژی و شناخت اهمیت و جایگاه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، بیشترین تمرکز روی تبلیغات دیجیتال است. امروزه کسب‌وکارها برای رونق بیشتر، بهبود روابط عمومی، فروش و برندینگ به دنبال انتشار و خرید رپورتاژ آگهی‌اند. رپورتاژ آگهی، نوعی محتوای متنی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا مخاطبان آن رسانه با خدمات یک سازمان یا برند آشنا شوند. این متن می‌تواند یک مصاحبه، معرفی محصول یا خبر باشد. 

ما کلماتی را می‌یابیم که برای شما کار می‌کنند

تولید رپورتاژ آگهی - تولید محتوا - خرید رپورتاژ آگهی

چرا خرید رپورتاژ آگهی ؟

_

همۀ ما با این جملات خاطره داریم: «کتاب چی می‌خونی؟ مدرسان شریف! چی؟ مدرسان شریف، کجا؟ مدرسان شریف»
در حال حاضر، تبلیغات مستقیم بیشتر حکم نوربالای ماشین‌های روبه‌رویی را دارند که چشم را می‌زنند و به‌جای تشویق، بیشتر موجب دفع مشتری‌ها و کاربران می‌شوند، اما متن یک رپورتاژ آگهی به‌صورت غیرمستقیم به تبلیغ می‌پردازد و درنهایت به اقدامی از سمت کاربر منجر می‌شود.

درواقع، خرید رپورتاژ آگهی حکم همان خبرهای تیتر اول روزنامه‌ها را دارد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کرد؛ با این تفاوت که در این نوع محتوا کاربر درنهایت عکس‌العملی به عمل شما نشان می‌دهد. شما کدام را ترجیح می‌دهید؟ اینکه با نوربالا به چشم‌های مخاطبانتان آسیب بزنید یا با یک چشمک ریز و زیرپوستی از سایر رقبا پیشی بگیرید؟

با خرید رپورتاژ آگهی به کسب‌و‌کارتان اعتبار می‌دهید و به افراد نشان می‌دهید که در رسانه‌ها مورد اعتمادید، بک‌لینک‌های قوی و همیشگی دارید و بیشتر جلوی چشم گوگل هستید. پس قدرت خرید رپورتاژ آگهی را دست‌کم نگیرید و با توجه به هدفتان برای تهیۀ آن اقدام کنید.

چه نوع رپورتاژی منتشر کنید؟

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، خرید رپورتاژ با توجه به هدف هر رپورتاژ است. در حال حاضر، یک رپورتاژ آگهی می‌تواند با هدف برندینگ و روابط عمومی یا سئو و بک‌لینک تهیه شود.

رپورتاژ آگهی با هدف برندینگ

رپورتاژ برندمحور برای آشنایی مخاطبان با هویت و کسب‌و‌کار شماست. یک لندینگ پیج، مصاحبه، خبر، معرفی خدمات یا محصول جدید از شما می‌تواند در این رپورتاژ آگهی لحاظ شود. شما با بک‌لینک‌دادن‌های قوی می‌توانید مخاطبانتان را به یک اقدام اثربخش دعوت کنید. پس، برای خرید رپورتاژ آگهی، با توجه به اهدافتان اقدام کنید.

رپورتاژ آگهی سئومحور

رپورتاژ سئو‌محور با قرار‌دادن کلمات کلیدی متناسب این امکان را به ما می‌دهد که بیشتر در چشمان تیزبین گوگل دیده شویم. پس برای نوشتن متن آن حتماً باید به انکرتکست‌ها و کلیدواژه‌ها دقت کنیم. به این ترتیب، در زمان جست‌وجوی آن کلمۀ کلیدی روی گوگل، متن رپورتاژ شما رتبۀ بالاتری به دست خواهد آورد، اما باید به خاطر بسپارید که رپورتاژ آگهی سئو‌محور باید تیترهای جذابی داشته باشد، نباید سمت‌و‌سوی تبلیغاتی داشته باشد و هر متن باید در یک رسانه منتشر شود.

خرید رپورتاژ آگهی - رپرتاژ آگهی

برای نوشتن رپورتاژ آگهی باید از چه اصولی تبعیت کنید؟

_

حتماً شما هم تا اینجا متوجه شده‌اید که این نوع از محتوا نیز درست مثل خرمن‌کوفتن، کار هرکس نیست. این نوع متن رپورتاژ آگهی نیاز به رعایت اصول دارد. متن رپورتاژ در صورتی منجر به عکس‌العمل می‌شود که:

  • تیترهای جذابی داشته باشد.
  • داستان‌پردازی کند.
  • بدون اشارۀ مستقیم هدف را نشانه بگیرد.
  • در صورت سئومحوربودن، کلمات کلیدی مناسبی داشته باشد.
  • سناریو و جمع‌بندی مناسبی داشته باشد.
  • با مخاطبان رسانۀ مدنظر ارتباط برقرار کند.

 پس علاوه بر رسانۀ موردنظر برای انتشار، به فکر یک نویسندۀ خلاق باشید. اگر دوست دارید در رسانه‌ها حضور پررنگی داشته باشید، در ذهن‌ها ثبت شوید و به کسب‌و‌کارتان کمک کنید، روی این گزینه حساب ویژه‌ای باز کنید. 

700رپورتاژ آگهی
30کمپین‌ PR
250رپورتاژ تبدیل محور
15پروژه در حال انجام

ما چه کمکی  به شما می‌کنیم ؟

مشاورۀ رایگان

انتخاب رسانه، با توجه به هدف و نوع متن، یکی از مهم‌ترین اقدامات مدنظر است. صِرف اینکه یک رسانه مخاطبان زیادی دارد، نمی‌تواند دلیلی برای انتخاب باشد. حتی زمان انتشار و خرید رپورتاژ آگهی نیز باید طبق برنامه‌ریزی‌های سازمانی و متناسب با سایر برنامه‌های مارکتینگی باشد. ما می‌توانیم برای انتخاب نوع رسانه، زمان و حتی نوع رپورتاژ آگهی به شما مشاورۀ رایگان دهیم.

تولید محتوای رپورتاژ

تیم نویسندگان جوهر می‌توانند عهده‌دار نوشتن متن شما باشند. یک متن رپورتاژ آگهی با رعایت تمام اصول نگارشی، محتوایی و سئویی را از ما بخواهید.
_

برخی از مشتریان ما

رضایت و جلب اعتماد شما، هدف ماست

تولید محتوای رپورتاژ آگهی برای مهرسام چاپ
تولید محتوای رپورتاژ آگهی برای سامانه مشاوره آنلاین دکتر ساینا
تولید محتوای رپورتاژ آگهی برای وی دیجیتال مارکتینگ
تولید محتوای رپورتاژ آگهی برای موسسه رهپویان شریف
_

سوالات متداول

شاید پرسش شما هم باشد، دقیق بخوانید

چه هزینه‌ای باید برای خرید رپورتاژ آگهی کنار بگذاریم؟

با توجه به رسانۀ موردنظر، هزینۀ رپورتاژ آگهی متفاوت است.

برای خرید رپورتاژ آگهی از چه رسانه‌ای کمک بگیریم؟

وب‌سایت‌هایی را که از نظر گوگل امتیاز بالاتری دارند، با توجه به هدفتان از رپورتاژ انتخاب کنید. دامنه، قدرت الکسا و امتیاز اسپم را بررسی کنید و سپس برای خرید رپورتاژ آگهی اقدام کنید.

آیا می‌توانم با خرید رپورتاژ آگهی فروشم را تقویت کنم؟

بله حتماً، با انتخاب یک رسانۀ قوی و یک متن جذاب، به فروش هرچه بیشتر کمک خواهید کرد.

در یک ماه چند رپورتاژ آگهی ثبت کنم؟

با توجه به سیاست‌های کاری و مشورت تیم مارکتینگ برای رپورتاژ آگهی اقدام کنید. ما هم می‌توانیم در این زمینه به شما مشاوره دهیم.

تا‌به‌حال از رپورتاژ آگهی استفاده نکرده‌ام. برای شروع چه اقداماتی لازم است؟

برای شروع می‌توانید هدفتان را برای انتشار و خرید رپورتاژ آگهی مشخص کنید. سپس رسانۀ مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای نوشتن متن، از یک کپی‌رایتر خلاق کمک بگیرید.

هر رپورتاژ آگهی باید چند کلمه داشته باشد؟

این رقم کاملاً بستگی به رسانۀ موردنظر شما دارد.

چطور یک رپورتاژ خوب بنویسم؟

اهداف را مشخص کنید. به تیترهای جذاب فکر کنید و برای نوشتن یک داستان جذاب آماده شوید. به خاطر داشته باشید که اگر رپورتاژ شما سئومحور است، باید کلمات کلیدی متناسبی را انتخاب کنید و یک متن سئوشده را برای انتشار بنویسید.

می‌خواهید سفارش ثبت کنید؟ سوالی دارید؟

این فرم را پر کنید و منتظر تماس ما باشید

تصویر کپچا

این به ما کمک می کند تا از هرزنامه ها جلوگیری کنیم، از شما متشکریم