در حال بارگذاری
بازیافت محتوا - تولید محتوا - بازاریابی محتوا -

دوازده راه بسیار مهم برای بازیافت محتوا و افزایش دسترسی به آن

بیش از ۲میلیارد کاربر شبکه‌های اجتماعی به‌تنهایی در فیس‌بوک فعال هستند و هر فرد ممکن است یک نوع محتوا را به دیگر مطالب ترجیح دهد. برای اطمینان از اینکه محتوای شما به مخاطب هدف شما برسد، یک استراتژی آسان وجود دارد و آن، بازیافت محتوا و یا بازنویسی محتواست. این به‌معنای استفاده از اطلاعات ارزشمند از کار منتشر‌شدۀ شما در گذشته و ارائۀ آن به […]

آموزش ایمیل مارکتینگ - ایمیل مارکتینگ چیست - ایمیل مارکتینگ

بایدها و نبایدهای ایمیل مارکتینگ در تعطیلات

به دلیل نفوذ شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران، اغلب سایت‌ها به ایمیل مارکتینگ کمتر توجه می‌کنند و پیام‌های خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به کاربران منتقل می‌کنند. گرچه یکی از دلایل کم‌توجهی به ایمیل مارکتینگ، نبود دانش کافی در این زمینه و عدم استمرار در مدیریت و تولید خبرنامه‌های ایمیلی است. ما در این مطلب به ۹ باید و نباید مهم درباره ایمیل مارکتینگ […]

بازیافت محتوا

چهار استراتژی مؤثر برای بازیافت محتوای قدیمی

احتمالا با ما هم‌عقیده هستید که تولید محتوا و حرکت در مسیر دقیق پیاده‌سازی بازاریابی محتوایی در بلاگ کار دشواری است. هرکس که وب‌سایتی دارد و به‌طور منظم در حال به‌روز‌رسانی‌ سایت خود است، می‌داند که ایجاد هرروزۀ محتوای خوب چقدر هزینه‌بر و زمان‌بر است. برخی از کارفرمایان ما در گروه جوهر ابتدا با موضوع سفارش تولید محتوا با ما تماس می‌گیرند اما زمانی‌که دربارۀ […]

خبرنامه‌های ایمیلی

نُه دلیل برای استفاده از GIF ( انیمیشن‌های متحرک) در خبرنامه‌‌های ایمیلی

تولید محتوا برای ایمیل‌های تبلیغاتی یا خبرنامه‌های ایمیلی از آن دست مباحثی است که گاهاً به دلیل عدم درک دقیق بازاریابی محتوایی در ایمیل مارکتینگ به ورطه تکرار و در اصطلاح کپی‌کاری افتاده است. مثلاً اگر عضو خبرنامه چند سایت معتبر فروش بلیط هواپیما و تور باشید و نگاهی به محتوا و شکل و شمایل خبرنامه‌ها بیندازید، این صحبت را به خوبی تایید می‌کنید. ما […]

بازاریابی محتوا در توییتر

ده نکته‌ی هوشمندانه برای تولید، اشتراک و بازاریابی محتوا در توییتر

بازاریابی محتوا در توییتر ، این سرویس متنی ۲۸۰کاراکتری، معمولاً برای آن‌هایی که از ذهنیت بازاریابی سنتی برخوردارند، به نوعی چالش تبدیل می‌شود. حتی برای ما جوهری‌ها که عاشق داستان‌های بلند و توصیف کسب‌وکارها هستیم، حضور موفق و اثرگذار در توییتر به چالشی دوست‌داشتنی تبدیل شده است. این شبکه به‌جای انتشار محتواهای سنگین پر از عکس و فیلم و متن، بیشتر بر پایه‌ی اختصارنویسی، کوتاه‌بودن […]

لحن برند در بازاریابی محتوایی

یافتن لحن برند: چه چیزی محتوای شما را منحصربه‌فرد می‌کند؟

قبل از اینکه محتوای جذاب خود را منتشر کنید، می‌بایست استراتژی بازاریابی محتوایی خود را ساده کرده و لحن مناسب برند خود را پیدا کنید. پیداکردن لحن برند، اهمیت بسیاری دارد؛ زیرا استراتژی بازاریابی محتوایی شما با لحن و دید و اهداف شما همراه می‌شود. یافتن این مهم همچنین به شناسایی برند شما در کانال‌های مختلف کمک می‌کند. اما چگونه باید لحن برند را پیدا […]

تولید محتوای اینستاگرام - تولید محتوا اینستاگرامی - تولید محتوا برای اینستاگرام

چگونه محتوای جذاب در اینستاگرام تولید کنیم؟

کاربرد اینستاگرام در ایران از عکس بشقاب غذای امشب همین حالا یهویی شروع شد و حالا در دنیای متنوعی از رنگ و محتوا همچنان محبوب‌ترین شبکه اجتماعی باقی مانده است. چه کاربری عادی باشید و چه در پی دریافت سرنخ‌های تجاری و معرفی خدمات به کاربران اینستاگرام قطعاً می‌دانید که تولید محتوا برای اینستاگرام  نیاز به خلاقیت، صرف زمان کافی و اطلاع از علاقه‌مندی‌های کاربران […]

چرا نباید گوگل پلاس را فراموش کنیم؟ سئو سایت با گوگل پلاس

چرا نباید گوگل پلاس را فراموش کنیم؟

افراد حاضر در فضای آنلاین یا عاشق گوگل پلاس هستند یا از آن متنفرند. ازآنجاکه گوگل پلاس یکی از پلتفرم‌های دیگر شبکه‌های اجتماعی است، شاید چندان طرف‌دار آن نباشید. گوگل یکی از بازیگران عمده در صنعت موتورهای جست‌وجوست. پس هر کاری که برای جلب نظر گوگل انجام می‌دهید، مبارک است. با وجود اینکه گوگل رهبر این صنعت شناخته می‌شود، بسیار تعجب‌برانگیز است که بسیاری از […]

تولید محتوا - تولید پست وبلاگ - تولید محتوای متنی

هفت تاکتیک ساده برای تولید پست وبلاگی کاربرپسند

«هنگام نوشتن پست وبلاگ برای مخاطبان خود، باید به فراتر از نوشتن محتوایی ساده فکر کنید. بازاریابی محتوا اغلب با بهینه‌سازی موتورهای جست‌وجو همراه است.» این عبارتی‌است که ما در گروه جوهر به کارفرمایان و همکاران جدیدمان می‌گوییم. در جلسات آموزش تولید محتوا، زمانی که به تولید یک پست وبلاگ جذاب و پویا با رعایت اصول سئو می‌رسیم؛ برخی از افراد به چیزی فراتر از […]

بازاریابی محتوا برای فروشگاه‌های آنلاین - تولید محتوا فروشگاهی - استراتژی بازاریابی محتوایی برای فروشگاه آنلاین

چگونه بازاریابی محتوا به فروشگاه‌های آنلاین کمک می‌کند؟

اگر پیش از این استخدام یک فروشنده با روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته برای فروشگاه‌ها مهم بود، این روزها با رشد روز افزون فروشگاه‌های اینترنتی، داشتن استراتژی بازاریابی محتوا و استخدام کارشناس تولید محتوا زبده و خلاق بسیار حیاتی است. بسیاری از کارآفرینان،تاجران وخرده‌فروشان در تلاش برای ایجاد فروشگاه‌های حرفه‌ای و خوش‌چهره‌ای هستند که با آن کسب‌و‌کار خود را در سراسر جهان گسترش دهند. اما […]

تولید محتوا - تولید محتوا برای b2b- بازاریابی محتوا -

تولید محتوا برای B2B خسته کننده است مگر با این چند روش

غالباً بر این باوریم که تولید محتوا B2B بسیار خسته‌کننده است. پروژه‌های بازاریابی محتوایی B2B را با اکراه قبول می‌کنیم و یا هر بخشی از تولید محتوا برایمان به اندازه جابجا کردن یک کوه سخت و دشوار است. جف بیکر، مدیر استراتژی دیجیتال مارکتینگ در Brafton معتقد است، مشکل در شیوه‌ی نگاه ماست. او می‌گوید: «بسیاری از بازاریابان B2B فکر می‌کنند که دارند با مؤسسات […]

چگونه سه چالش عمده‌ی بازاریابی محتوایی B2B را حل کنیم؟

بازاریابان B2B سعی می‌کنند با استفاده از توزیع مؤثر محتوا، به خریداران کسب‌و‌کارهای هدف دست پیدا کنند. از آنجایی که کوشش بازاریابی B2B دسترسی به سایر کسب‌و‌کارها است، ‌بعضی این حوزه را مشکل‌تر از بازاریابی B2C می‌دانند. حوزه‌ای که می‌بایست در مقابل مشتریان مستقل قرار گیرد. سایت Statistica گزارشی درباره‌ی «بازاریابی محتوا در آمریکا» منتشر کرد. در این گزارش، بعضی از چالش‌ها و فرصت‌هایی که […]

ویراستاری - ویراستاری متن - اصول ویراستاری - تولید محتوا

با این 6 شیوه ویراستاری، محتوای سایت خود را ارتقاء دهید

واژه‌ی «ویراستاری متون»، اغلب به بازبینی محتوای نوشتاری اطلاق می‌شود؛ اما ویرایش و ویراستاری شاخه‌های بسیاری دارد. هرکدام از این شیوه‌ها جایگاه خود را در فرایند توسعه‌ی محتوا دارند.ما در گروه جوهر به کارفرمایان پیشنهاد می‌کنیم تا علاوه بر تمرکز بر تولید محتوا، ویراستاری و نوسازی متون را همیشه در برنامه‌ی کاری خود قرار دهند. چنانچه شما یکی از علاقه‌مندان تولید محتوا هستید، بهتر است […]

کپی رایت - کپی رایت چیست - آموزش کپی رایتینگ

آینده کپی رایت و کپی رایترها با این تکنولوژی‌ها بزودی تغییر خواهد کرد

آیا تا بحال به این فکر کرده‌اید که چطور تکنولوژی می تواند آینده کپی رایت و کپی رایترها را تغییر دهد؟! بد نیست بدانیم که کپی رایت از شروع قوت گرفتن صنعت بازاریابی در سال1950 تغییرات محسوسی را طی کرده است. پیش از این هزینه تبلیغات تلویزیون، چاپ و رادیو به شکل سرسام‎آوری در حال رشد بود و این شیوه از تبلیغات قرار بود تا […]

روز ملی چاپ - صنعت چاپ

احوالپرسی از صنعت چاپ در روز ملی چاپ

«از باغ سپهسالار که رد بشی، به ظهیرالسلام مرکز چاپ و کاغذ می‌رسی. دست راستت رو بگیر و برو بالا، مشامت که پر شد از بوی کاغذ و جوهر و چسب و چشمات یه پنج تا چاپخونه بی‌سروصدا رو دید، می‌رسی به استاد. سلامم رو بهش برسون » این‌ها را کتابفروش قدیمی خیابان قائم مقام، وقتی در فکر نوشتن پست وبلاگ جوهر، برای روز ملی […]