در حال بارگذاری
تولید محتوا سایت

تولید محتوا سایت را چگونه درجه یک انجام دهیم؟

برخی از مشتریان وقتی با ما تماس می گیرند،تولید محتوا را عملکرد کپی اند پیست می بینند و گاهاً تفاوتی بین تولید محتوا و ورود اطلاعات نمی بینند. از نظر آنها چون پروسه تولید محتوا نیاز به کندوکاو بیشتری دارد پس بهتر است در اصطلاح بی خیال شویم و بیشتر سئو سایت را با محتوای دیگران- با کمی تغییر- بهبود بخشیم.

ما همیشه تلاش می کنیم که تعریف مشخصی از تولید محتوا و تفاوت آن با انواع دیگر محتواگذاری ارائه دهیم. بهر روی این مقاله و سایر مقالات ترجمه و نوشته شده توسط تیم جوهر تلاش می کند تا اهمیت تولید محتوا در رونق کسب و کار، افزایش اعتبار و همراهی و وفاداری کاربران را توضیح دهد.

اینکه محتوای سایت و وبلاگ غنی باشد بسیار مهم است. بر خلاف این مساله که گفته می شود هیچ کس وقت مطالعه ندارد و همه سرسری مطالعه می کنند و هیچ کس بیش از فرستادن یک توییت یا یک عکس در اینستاگرام یا فیس بوک وقت ندارند؛ اما کاربران پیوسته در حال تولید محتوا و استفاده آن هستند.

به رفتار خودتان دقت کنید! وقتی عبارتی را جستجو می کنید؛ با دقت تمام گزینه های مربوط به کیفیت، اعتبار و محتوای سایت توجه می کنید و آنرا با در نظر گرفتن محتوای که درباره آن موضوع به شما ارائه کرده است انتخاب می کنید. بله شما یک جستجویی کامل انجام داده اید و بسرعت می توانید آنچه را که نامربوط است، یا محتوای بدی دارد را رد کنید.

زمانی که شما محتوای غنی برای خوانندگان تولید می کنید؛ بشدت به نیازمندی ها و مشکلات آنها توجه دارید و حساس هستید تا برای آنها محتوای ارزشمند تولید کنید و ارتباطی دو جانبه خلق کنید. شما آگاه هستید که هر تعامل با وب سایت یا محتوای وبلاگ تان اعتبار شما را می سازد و متخصص بودنتان را تصدیق می کند و برای روابط کسب و کارتان فرصت جدیدی را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر شما وظایف شخصی تان را بسیار جدی گرفته اید.

چالش درباره محتوای خوب تجاری

متاسفانه بسیاری از تجارت ها در تولید محتوا دچار لغزش می شوند. آنها از تمامی فرآیندهای خلق، سازمان دهی و مدیریت محتوای خوب و چشمگیر وحشت دارند. شاید آنها همچنان وب سایت خود را به منزله متنی راکد می بینند تا اینکه بخواهند از طریق سایت فروش آنلاین داشته باشند یا بازاریابی کسب وکار را در اختیار بگیرند.

شاید هم، آنها مقاصدی عالی در سر داشته باشند ولی وقتی انگشتان خود را بر روی صفحه کلید می گذارند، تا محتوایی را تولید کنند ناگهان متوقف می شوند. یا گمان می کنند که مشتریان آنها به مطالب و محتوای آنلاین توجه نمی کنند.

در حال حاضر تولید محتوای آنلاین شغل محسوب می شود. شما نیاز دارید تا مطالب و محتوای خود را تازه نگه دارید. شما نیاز دارید تا به مطالب و محتوای خود فکر تزریق کنید. اگر یک وبلاگ تاسیس کرده اید،نیاز دارید تا استراتژی و نقشه ی طراحی کنید تا بر آن اساس مطلب و محتوایی را بصورت منظم و مستمر تولید و منتشر کنید.

بهر روی قدرتمند ترین ابزار برای کسب و کار؛ برقراری ارتباط با مشتریان است. این مساله حتی از تبلیغ در مجلات تداوم بیشتری دارد. محتوا بصورت 24 ساعته از طرف شما بر روی مشتری کار می کند. محتوا فعالیتهای آنلاین شما را حمایت می کند. محتوا شایستگی شما را با تولید سوالات متداول و به اشتراک گذاری پاسخ و یا معرفی منابع افزایش می دهد؛ خصوصا زمانیکه پیش بینی می کنید مخاطبانتان نمی خواهند یا آمادگی صحبت با شما را ندارند.

چرا محتوای خوب برای وب سایت و وبلاگ شما اهمیت دارد و چگونه این مساله به برجسته شدن شما در فضای آنلاین کمک می کند؟

محتوا و مطالب آنلاین به شما کمک می کند تا داستان کسب و کار خود را به طریقی مرتبط با مشتریان هدف، تعریف کنید.این فرآیند را با دارایی های دیجیتال خود یعنی وبلاگ و وبسایت تان آغاز کنید. آنجا را بعنوان پایگاه خود در نظر بگیرید. از آنجا شما می توانید به شبکه های اجتماعی مختلف متصل شوید البته شما صاحب آنها نیستید ولی آنها شبیه پاتوقهای اجتماعی دنیای واقعی هستند( مثل آبسرد کن ها ، پیک نیک ها ، کافه ها ، فروشگاه مواد غذایی و غیره).

داشتن پایگاهی مستحکم با محتوای خوب، عناوین صفحات سایت قوی به همراه توضیحات کامل و طراحی کاربر پسند وب سایت، بدین معنی است که موتور جستجو به شما علاقه مند خواهد شد.

تولید محتوا و به اشتراک گذاری آن روی شبکه های اجتماعی مورد هدف؛ بدین معنی است که دیگران که ضرورتاً آماده به خرید نیستند و ممکن است پتانسیل خرید را داشته باشند، می توانند از کسب و کار شما تجربه بیاندوزند.اگر تصمیم به تولید محتوای سایت به سبکی اصولی، عمیق و خوب دارید پس مطمئن باشید که نتایج تاثیر گذارش را خواهید دید.

اساساً محتوای خوب در واقع محتوایی با کیفیت بالا ؛ و این امریست که بازدیدکنندگان بسیار مشتاق هستند در نتایج جستجو با آن روبرو شوند. محتوا داستان شما را با قدرت و اعتبار بیان می کند. و آن تمایل به کامل بودن دارد و نه کمبود یا ضعف در خود.این دقیقا چیزی است که گوگل تلاش می کند تا در نتایج جستجوی خود نمایش دهد.

متوسط طول مطلب و محتوا برای یک صفحه وب که در ده نتیجه برتر برای هرکلید واژه در گوگل رتبه بندی شده است ؛ حداقل 2000 کلمه دارد. هر چه بیشتر برای جستجوی صفحات فهرست بندی شده جلو برویم هر صفحه وب محتوای بیشتری خواهد داشت.

تولید محتوا سایت

ما درباره کدام نوع از محتوا صحبت می کنیم ؟

در قلب این یادگیری برای اینکه چگونه محتوایی غنی برای سایت و یا وبلاگ خود تولید کنیم؛ کلمات قرار دارند. کلماتی که البته اگر با تصاویر یا ویدیو ها همراه باشند قوی تر می شوند. تصاویر توجه را به سمت کلمات توصیفی درباره آن معطوف می کنند. تصاویر به روشن شدن نکات کمک می کنند. آنها را در صفحات وب سایتتان قرار دهید و درباره آنها محتوایی ارائه دهید. بدون مقاله هیچ عکسی را در وبلاگ خود منتشر نکنید. فراموش نکنید که هر متنی به تفسیر تصاویر شما کمک می کنند.

باید از منابع دیجتالی حیرت انگیزی مانند YouTube متشکر باشیم زیرا شما می توانید ویدئوی خود را در آنجا منتشر کنید و سپس آنرا در صفحه وب یا مقاله وبلاگتان قرار دهید.

با تهیه اسلاید نیز می توانید همین کار را برای معرفی خود انجام دهید.فراموش نکنید که از عناوین توصیفی همراه با کلماتی معنا دار استفاده کنید و توضیحاتی که شما نوشته اید نیز آموزنده باشد– همانگونه که دلخواه صفحات وب شخصی شماست.

داشتن تصاویر جالب بدین منظور است که شما براحتی بتوانید مقاله وبلاگ خود را به صفحات آموزشی مرتبط کنید یا با بارگذاری عکس آنرا با مقاله ای در فیس بوک مرتبط کنید.

در نهایت هر کاری که شما برای آفرینش محتوایی خوب برای وبلاگ یا وبسایت تان بکنید در طول حیات آن محتوا، فرصتی حیرت آور برای به اشتراک گذاری لینک ها در شبکه های اجتماعی فراهم می آورد.

به یاد داشته باشید که کیفیت کل محتوای شما اهمیت دارد تا محتوای شما عالی بماند و بصورت بی وقفه ای با شخصیت شما مرتبط باشد.

چطور محتوایی خوب و عالی تولید کنیم؟

با سایت خود شروع کنید و اطمینان یابید که محتوایتان تنها و تنها متعلق به خودتان است. حتی اگر درباره اطلاعات کلی یک محصول صحبت می کنید؛ اطمینان یابید که محتوایتان با کلمات خودتان نوشته شده است و نه اینکه به سادگی آنرا در سایت فرد دیگری بیابند. همان تفکر برای تصاویر شما نیز اعمال خواهد شد.

مردم می خواهند از یکدیگر خرید کنند. پس به آنها محتوایی را ارائه دهید که بوسیله اشخاصی نوشته شود که ذهن مخاطب خاصشان را می شناسد. این باور پذیرتر و ساده تر است و بی تفاوتی نسبت به متن را از بین می برد.

در نظر بگیرید که شما از عکسی استفاده می کنید که مردم قهرمانان آن هستند. این دوستانه تر است. درباره کسانی که در شرکت شما هستند و اینکه چگونه آنها مشکلات را حل می کنند تولید محتوا کنید. بنحوی بنویسید که مشتری شما بتوانند با آن ارتباط بر قرار کنند و آنها را متوجه مشکلات پیش رو کنید. از محتوا و مطالبتان برای برقراری ارتباط استفاده کنید. اینکه چقدر شرکت شما پویاست و اینکه چقدر به خوشنود کردن مشتریان خود اهمیت می دهید؛ حتما محتوا تولید کنید.

وبلاگ شانس شما برای نشان دادن چیزی فراتر از حد معمول و جنبه ای شخصی تر از نام تجاری شماست. این وبلاگ جایی است که داستان شما بصورت مداوم و با پیشرفتی رو به جلو و بوسیله محتوایی حیرت آور و جالب زنده می شود. وبلاگ جایی است که محتوای آن می تواند شامل چشم اندازی از کارکنان و کارپردازان باشد و فرآیند طراحی را برای حمایت از مصرف کنندگان توضیح دهد و یا ورود محصول جدید را جشن بگیرد و یا رخدادهای انجمن محلی را که شما در آن هستید؛ توضیح بدهد و یا داستانهای موفقیت آمیز مشتریان را شرح دهد.

هدف شما این است که داستانهایی را به اشتراک بگذارید که ذهن مخاطبان را درگیر کند و برای آنها همذات پنداری ایجاد کند. خواه این داستانها الهام بخش باشند یا مستقیما به سوالات آنها پاسخ دهد.

زمانیکه شما متعهد شدید تا تولید محتوای خوب برای وب سایتتان را انجام دهید ؛ به یکیاره نیازی شدید به ایجاد تقویم برای تولید محتوا و مطالب احساس خواهید کرد.این کار به شما در زنده نگهداشتن چیزها کمک می کند. نه تنها برای دارایی های خودتان ( وبلاگ و سایت) بلکه برای پایگاههای دورافتاده تر که شیب خاص خود را برای بروز رسانی دارند.

جمع بندی و تفکر نهایی درباره تولید محتوا برای سایت و وبلاگ شما

اصول برجسته برای محتوای خوب شامل تعهد جدی برای ایجاد محتوایی نو، منحصر بفرد و استوار است که داستانی مرتبط با خوانندگان مورد نظر خود را تعریف می کند. در این محتوا دائما فریاد زده نمی شود یا بصورت بی وقفه بدنبال فروش نیستند. در عوض آن آموزنده است. آن محتوا اهمیت سوالاتی را که بصورت منظم پرسیده می شود را تشخیص می دهد و فرد از به اشتراک گذاری آنها خوشنود می شود.

محتوای خوب بسیار مهم و حیاتی برای سایت و وبلاگ شما است. محتوا کمک می کند تا برند تجاری خود را بسازید و اجازه می دهد تا برجسته شوید. محتوا قادر است تا شما را با مشتریان بالقوه تان مرتبط سازد.

اگر شما مجبور هستید که محتوای خوب خلق کنید پس چرا محتوایی مفید که نام تجاری شما و کسب و کارتان را برجسته کند،نیافرینید؟در این صورت سایت و وبلاگ شما از شما متشکر خواهد بود. و صد البته مشتریان شما.

پاسخ دهید