تبلیغ مشاوره و روانشناسی

همۀ انسان‌ها در کنار نیاز به یک پزشک برای درمان مشکلات جسمی، نیاز به یک درمان‌گر روان دارند. روان‌شناسان، مشاوران و تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، شبیه به یک پرتو نور به مشکلات ما می‌تابند. تقریباً کسی در این جهان وجود ندارد که حداقل یک‌ بار در عمرش به حضور روان‌شناس در کنار خود احساس نیاز نکرده باشد. اما این افراد چگونه روان‌شناس موردنظر خود را پیدا می‌کنند؟ در دنیای امروز و در عصر تکنولوژی، افراد زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. به همین دلیل، تبلیغات در این بستر از بهترین روش‌های تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره به شمار می‌رود. اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین روش‌های تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره و ارتباط تبلیغات با روان‌شناسی آشنا شوید.

اولین قدم برای تبلیغات روان‌شناسی و مشاورۀ آنلاین، داشتن یک سایت

اساسی‌ترین گام برای تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره، راه‌اندازی یک وب‌سایت است. در این مطلب آنلاین، هرکدام از بیماران شما می‌توانند به‌راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. آن‌ها با بررسی تمام شرایط، درنهایت برای گرفتن نوبت مشاوره اقدام می‌کنند. داشتن وب‌سایت یکی از اولین قدم‌های تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره است؛ چراکه شما بعد از داشتن یک سایت خوب می‌توانید از انواع روش‌های تبلیغات‌ اینترنتی استفاده کنید. این سایت مرجعی است که مخاطبان را بعد از دیدن تبلیغات شما به سمت خود هدایت می‌کند.

تبلیغ مشاوره و روانشناسیوبلاگ، مجله‌ای آنلاین برای مخاطبان 

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای تبلیغات روان‌شناسی و مشاورۀ خود انجام دهید، نوشتن محتوای جدید در وب‌سایت است. انواع محتوای موجود در سایت برای مخاطبان جالب توجه است. شما مطالب مفیدی را در قالب این بلاگ‌ها، که شبیه به مجلات آنلاین‌اند، به بازدیدکنندگان سایت خود ارائه می‌دهید. این بلاگ‌ها باید توصیه‌های مفید و عملی به خوانندگان شما ارائه دهند. برای مثال موضوعاتی مانند اینکه:

  • چه زمانی باید درمان خود را را شروع کنیم؟
  • چه مبلغی را باید در یک جلسۀ درمان پرداخت کنیم؟
  • چه زمانی می‌توانیم از روان‌شناس خود جدا شویم؟

برای مخاطبان جالب‌اند و آن‌ها را مشتاق بررسی بیشتر می‌کنند. اما متنی مثل «۱۰ دلیل برای اینکه من بهترین درمانگر هستم»، مخاطب شما را دلسرد خواهد کرد. برای نوشتن این بلاگ‌ها شما به کمک افراد متخصص در این زمینه نیاز خواهید داشت. ما در جوهر، با کمک بهترین افراد این حوزه، برای کمک به شما آماده‌ایم.

شبکه‌های اجتماعی، ارتباطی نزدیک‌تر با مخاطب

رسانه‌های اجتماعی یک فضای عالی برای نشان‌دادن فعال‌بودن شما در حوزۀ روان‌شناسی‌اند. تبلیغ روان‌شناسی در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت استفاده از خدمات شما سوق دهد. اینستاگرام می‌تواند اولین شبکۀ اجتماعی مهم برای شما باشد. در این شبکۀ ‌اجتماعی به بعضی از سؤالات رایج به‌صورت روزانه پاسخ دهید و نقش یک مشاور آنلاین همیشه حاضر را برای مخاطبان خود ایفا کنید. در این شرایط، مخاطبان می‌توانند به شما اعتماد کنند و با روش مشاورۀ شما بهتر آشنا شوند. همچنین، ویدئوهای آموزشی دربارۀ کسب انواع مهارت‌های اجتماعی برای مخاطبان اینستاگرام جالب است. لینکدین را فراموش نکنید. فعالیت منظم و حرفه‌ای در لینکدین می‌تواند روی تبلیغات روان‌شناسی شما تأثیرگذار باشد. فعالیت‌ها و روزمۀ خود را در لینکدین به‌روزرسانی کنید و دربارۀ تجربیات حرفه‌ای خود در این فضا صحبت کنید.

سئو، صعود به قله‌های گوگل در تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره

وقتی شخصی به سراغ گوگل می‌رود و درخواست خود را در این موتور جست‌وجو می‌نویسد، گوگل با فهرستی از صفحات مربوطه پاسخ این شخص را می‌دهد. وب‌سایت‌هایی که در بالای این نتایج قرار می‌گیرند، بیشترین تعداد کلیک را دریافت می‌کنند؛ چرا‌که تعداد بسیار کمی از افراد زحمت نگاه‌کردن به تمام صفحات پیشنهادی گوگل را به خود می‌دهند. سئو به شما کمک می‌کند که در رتبه‌بندی صفحات جست‌وجو در بالاترین وضعیت ممکن قرار بگیرید. به همین علت، سئو یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری در حوزۀ تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره است. برای بهبود وضعیت سئوی سایت خود باید از متخصصان این حوزه استفاده کنید. ما در سایت جوهر بهترین متخصصان این حوزه را دور هم جمع کرده‌ایم و در این مسیر کنار شما هستیم.

تبلیغات گوگل 

این نوع تبلیغ روان‌شناسی هزینۀ بیشتری نسبت به باقی گزینه‌ها دارند؛ اما بازدهی آن هم به‌شدت بیشتر است. در این روش شما مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنید و پس از آن، گوگل شما را در بالاترین نتایج جست‌وجوی خود نمایش می‌دهد. البته برای داشتن تبلیغات گوگل بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت کنید و بی‌گدار به آب نزنید. این روش، در‌صورتی‌که حساب‌شده و با نظر متخصصان مورد استفاده قرار گیرد، به‌شدت تأثیرگذار است. تعداد ورودی به سایت از طریق این روش بسیار بالاست و یکی از روش‌های تبلیغات مؤثر به شمار می‌آید. ما در تیم جوهر می‌توانیم در تبلیغات گوگل شما را همراهی کنیم.

لینک از سایت‌های دیگر، کسب اعتبار نزد گوگل

ساختن لینک ازجمله روش‌های تبلیغات و بازاریابی است که در زیرمجموعۀ سئوی تبلیغات مشاوره و روان‌شناسی قرار می‌گیرد. وقتی سایت شما از سایت‌های دیگر بک‌لینک دریافت می‌کند، موتورهای جست‌وجو برای سایت شما اعتبار بیشتری قائل می‌شوند. هرچه این سایت معتبرتر باشد، کمک بیشتری به تبلیغات روان‌شناسی و مشاورۀ شما خواهد کرد. به این ترتیب، شما موتور جست‌وجو را متقاعد می‌کنید که ارزشِ داشتن رتبۀ بالاتر را دارید. این ایجاد لینک می‌تواند از طریق نوشتن یک رپورتاژ آگهی صورت بگیرد. رپورتاژنویسی یکی از انواع تبلیغات در کسب‌و‌کار است که باید به کمک متخصصان انجام شود. ما در جوهر می‌توانیم شما را در این زمینه همراهی کنیم.

اگر نمی‌دانید چطور رپورتاژ آگهی بنویسید روی کمک ما حساب کنید.

ایمیل‌مارکتینگ و تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره

شما به‌وسیلۀ ایمیل‌ها می‌توانید انواع محتوای خبری یا اطلاعات مفید را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. به‌طور‌کلی، ایمیل‌ها یکی از روش‌های تبلیغات در کسب‌و‌کار هستند که می‌توانند در تبلیغات مشاوره و روان‌شناسی هم مورد استفاده قرار بگیرند. به کمک یک ایمیل می‌توانید هر چیزی را که مخاطبانتان به خواندن آن علاقه‌مندند، در اختیارشان بگذارید. این ایمیل‌ها می‌توانند نظر مخاطب برای داشتن یک جلسۀ مشاورۀ روانشناسی را جلب کنند. ایمیل‌هایی با موضوعاتی مثل «چهار نشانه برای نیاز به یک روان‌شناس»، «عواقب دست‌کم‌گرفتن مشکلات روانی» و… می‌توانند برای شروع فعالیت شما مناسب باشند.

مشاورۀ آنلاین، ایجاد یک مزیت نسبی

موارد گفته‌شده از مهم‌ترین انواع روش‌های تبلیغات مشاوره و روان‌شناسی بود. یکی از پیشنهادهای ما برای رونق‌گرفتن کسب‌و‌کار شما، ایجاد امکان مشاورۀ روان‌شناسی به‌صورت آنلاین است. در دنیای امروز، بسیاری از افراد زمان زیادی برای جلسات حضوری ندارند. بنابراین، استفاده از این رویکرد و دادن این امکان به بیمار می‌تواند شما را بیشتر از گذشته موفق کند. تبلیغات این مشاورۀ آنلاین هم می‌تواند به کمک روش‌هایی که در بالا گفته شد صورت بگیرد. این جلسۀ روان‌شناسی آنلاین می‌تواند از طریق گفت‌وگوی تصویری در انواع فضاهای ارتباطی صورت بگیرد. با این روش، شما در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و بیمارتان را هم راضی نگه می‌دارید.

خلاصه اینکه

با توجه به موارد گفته‌شده، شما می‌توانید به‌راحتی کسب‌وکار خود را رونق دهید و نقش خود را به‌عنوان یک روان‌شناس در جامعه به‌خوبی ایفا کنید. اگر برای انتخاب‌ یک راهکار مناسب برای تبلیغات روان‌شناسی و مشاوره هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اید، می‌توانید با همکاران ما در سایت جوهر ارتباط برقرار کنید. همکاران ما می‌توانند با این مشاوره به شما راهکارهای مناسب برای تبدیل‌شدن به یک کسب‌و‌کار موفق را آموزش دهند. فراموش نکنید که شما برای موفق‌بودن باید هم‌زمان با تغییرات دنیای مدرن به‌روز شوید و از انواع روش‌های نوین تبلیغات استفاده کنید.

تولید محتوای متنیدسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *