تبلیغ مشاوره و روانشناسی

همه انسان‌ها در کنار نیاز به یک پزشک برای درمان مشکلات جسمی، نیاز به یک درمان‌گر زوان دارند. روانشناسان، مشاوران و تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، شبیه به یک پرتوی نور به مشکلات ما می‌تابند. تقریبا کسی در این جهان وجود ندارد که حداقل یک‌بار در عمرش نیاز به حضور یک روانشناس در کنار خود را حس نکرده باشد. اما این افراد چگونه روانشناس مورد نظر خود را پیدا می‌کنند؟ در دنیای امروز و در عصر تکنولوژی، افراد زمان زیادی را در فضای مجازی می‌گذرانند. به همین دلیل تبلیغات در این بستر از بهترین روش‌های تبلیغات روانشناسی و مشاوره به شمار می‌رود. اگر شما هم در این حوزه فعالیت دارید در این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین روش‌های تبلیغات روانشناسی و مشاوره و ارتباط تبلیغات با روانشناسی آشنا شوید.

اولین قدم برای تبلیغات روانشناسی و مشاوره آنلاین، داشتن یک سایت

اساسی‌ترین گام برای تبلیغات روانشناسی و مشاوره، راه‌اندازی یک وبسایت است. در این مطب آنلاین هرکدام از بیماران شما می‌توانند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. آن‌ها با بررسی تمام شرایط در نهایت برای گرفتن نوبت مشاوره اقدام می‌کنند. داشتن وسایت یکی از اولین قدم‌های تبلیغات روانشناسی و مشاوره است چرا که شما بعد از داشتن یک سایت خوب می‌توانید از انواع روش های تبلیغات‌ اینترنتی استفاده کنید. این سایت مرجعی است که مخاطبان را بعد از دیدن تبلیغات شما به سمت خود هدایت می‌کند.

تبلیغ مشاوره و روانشناسیوبلاگ، مجله‌ای آنلاین برای مخاطبان 

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای تبلیغات روانشناسی و مشاوره خود انجام دهید، نوشتن محتوای جدید در وبسایت است. انواع محتوای موجود در سایت برای مخاطبان جالب توجه است. شما مطالب مفیدی را در قالب این بلاگ‌ها، که شبیه به مجلات آنلاین‌اند، به بازدیدکنندگان سایت خود ارائه می‌دهید. این بلاگ‌ها باید توصیه‌های مفید و عملی به خوانندگان شما ارائه دهد. برای مثال موضوعاتی مثل:

  • چه زمانی باید درمان خود را را شروع کنید؟
  • چه مبلغی را باید در یک جلسه درمان پرداخت کنیم؟
  • چه زمانی می‌توانیم از روانشناس خود جدا شویم؟

موضوعاتی‌اند که برای مخاطبان جالب‌اند و آن‌ها را مشتاق بررسی بیشتر می‌کنند. اما متنی مثل «۱۰ دلیل برای اینکه من بهترین درمانگر هستم» مخاطب شما را دلسرد خواهد کرد. برای نوشتن این بلاگ‌ها شما به کمک افراد متخصص در این زمینه نیاز خواهید داشت. ما در جوهر، با کمک بهترین افراد این حوزه برای کمک به شما آماده‌ایم.

شبکه‌های اجتماعی، ارتباطی نزدیک‌تر با مخاطب

رسانه‌های اجتماعی یک فضای عالی برای نشان دادن فعال بودن شما در حوزه روانشناسی‌اند. تبلیغ روانشناسی در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند مخاطبان زیادی را به سمت استفاده از خدمات شما سوق دهد. اینستاگرام می‌توانداولین شبکه اجتماعی مهم برای شما باشد. در این شبکه‌اجتماعی به بعضی از سوالات رایج به صورت روزانه پاسخ دهید و نقش یک مشاوره آنلاین همیشه حاضر را برای مخاطبان خود ایفا کنید. در این شرایط مخاطبان می‌توانند به شما اعتماد کنند و با روش مشاوره شما بهتر آشنا شوند. همچنین ویدیوهای آموزشی درباره کسب انواع مهارت‌های اجتماعی برای مخاطبان اینستاگرام جالب است. لینکدین را فراموش نکنید. فعالیت منظم و حرفه‌ای در لینکدین می‌تواند روی تبلیغات روانشناسی شما تاثیرگذار باشد. فعالیت‌ها و روزمه خود را در لینکدین به روزرسانی کنید و درباره تجربیات حرفه‌ای خود در این فضا صحبت کنید.

سئو، صعود به قله‌های گوگل در تبلیغات روانشناسی و مشاوره

وقتی شخصی به سراغ گوگل می‌رود و درخواست خود را در این موتور جست‌وجو می‌نویسد، گوگل با لیستی از صفحات مربوطه پاسخ این شخص را می‌دهد. وب سایت‌هایی که در بالای این نتایج قرار می‌گیرند بیشترین تعداد کلیک را دریافت می‌کنند، چرا که تعداد بسیار کمی از افراد زحمت نگاه کردن به تمام صفحات پیشنهادی گوگل را به خود می‌دهند. سئو به شما کمک می‌کند تا در رتبه‌بندی صفحات جست‌وجو در بالاترین وضعیت ممکن قرار بگیرید. به همین علت سئو یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری در حوزه تبلیغات روانشناسی و مشاوره است.  برای بهبود وضعیت سئو سایت خود باید از متخصصین این حوزه استفاده کنید. ما در سایت جوهر بهترین متخصصان این حوزه را دور هم جمع کرده‌ایم و در این مسیر کنار شماییم.

تبلیغات گوگل 

این نوع تبلیغ روانشناسی هزینه بیشتری نسبت به باقی گزینه‌ها دارند اما بازدهی آن هم به شدت بیشتر است. در این روش شما مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کند و پس از آن گوگل شما را در بالاترین نتایج جست‌وجوی خود نمایش می‌دهد. البته برای داشتن تبلیغات گوگل بهتر است با متخصصین این حوزه مشورت کنید و بی‌گدار به آب نزنید. این روش در صورتی که حساب‌شده و با نظر متخصصین مورد استفاده قرار گیرد، به شدت تاثیرگذار است. تعداد ورودی به سایت از طریق این روش بسیار بالاست و یکی از روش های تبلیغات موثر به شما می‌آید. ما در تیم جوهر می‌توانیم در تبلیغات گوگل شما را همراهی کنیم.

لینک از سایت‌های دیگر، کسب اعتبار نزد گوگل

ساختن لینک از جمله روش های تبلیغات و بازاریابی است که در زیر مجموعه سئوی تبلیغات مشاوره و روانشناسی قرار می‌گیرد. وقتی سایت شما از سایت‌های دیگر بک لینک دریافت می‌کند، موتورهای جست‌وجو برای سایت شما اعتبار بیشتری قائل می‌شوند. هرچه این سایت معتبرتر باشد کمک بیشتری به تبلیغات روانشناسی و مشاوره شما خواهد کرد. به این ترتیب شما موتور جست‌وجو را متقاعد می‌کنید که ارزش داشتن رتبه بالاتری دارید. این ایجاد لینک می تواند از طریق نوشتن یک رپورتاژ آگهی صورت بگیرد. رپورتاژ نویسی یکی از انواع تبلیغات در کسب و کار است که باید به کمک متخصصین انجام شود. ما در جوهر می‌توانیم شما را در این زمینه همراهی کنیم.

اگر نمی‌دانید چطور رپورتاژ آگهی بنویسید روی کمک ما حساب کنید.

ایمیل مارکتینگ و تبلیغات روانشناسی و مشاوره

شما به وسیله ایمیل‌ها می‌توانید انواع محتوای خبری یا اطلاعات مفید را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. به طور کلی ایمیل‌ها یکی از روش های تبلیغات در کسب و کار هستند که می‌توانند در تبلیغات مشاوره و روانشناسی هم مورد استفاده قرار بگیرند. به کمک یک ایمیل می‌توانید هر آن چیزی که مخاطبانتان برای خواندن آن علاقمندند را در اختیارشان بگذارید. این ایمیل‌ها می‌توانند نظر مخاطب برای داشتن یک جلسه مشاوره روانشناسی را جلب کنند. ایمیل‌هایی با موضوعاتی مثل «چهار نشانه برای نیاز به یک روانشناس»، «عواقب دست کم گرفتن مشکلات روانی» و … می‌توانند برای شروع فعالیت شما مناسب باشند.

مشاوره آنلاین، ایجاد یک مزیت نسبی

موارد گفته شده از مهم‌ترین انواع روش‌های تبلیغات مشاوره و روانشناسی بود. یکی از پیشنهادهای ما برای رونق گرفتن کسب و کار شما ایجاد امکان مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین است. در دنیای امروز بسیاری از افراد زمان زیادی برای جلسات حضوری ندارند. بنابراین استفاده از این رویکرد و دادن این امکان به بیمار می‌تواند شما را بیشتر از گذشته موفق کند. تبلیغات این مشاوره آنلاین هم می‌تواند به کمک روش‌هایی که در بالا گفته شد صورت بگیرد. این جلسه روانشناسی آنلاین می‌تواند از طریق گفت‌وگوی تصویری در انواع فضاهای ارتباطی صورت بگیرد. با این روش شما در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و بیمارتان را هم راضی نگه می‌دارید.

خلاصه اینکه

با توجه به موارد گفته شده، شما می‌توانید به راحتی کسب‌وکار خود را رونق دهید و نقش خود را به عنوان یک روانشناس در جامعه به خوبی ایفا کنید. اگر برای انتخاب کردن یک راهکار مناسب برای تبلیغات روانشناسی و مشاوره هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اید، می‌توانید با همکاران ما در سایت جوهر ارتباط برقرار کنید. همکاران ما می‌توانند با این مشاوره به شما راهکارهای مناسب برای تبدیل شدن به یک کسب‌و‌کار موفق را آموزش دهند. فراموش نکنید که شما برای موفق بودن باید هم‌زمان با تغییرات دنیای مدرن به روز شوید و از انواع روش های نوین تبلیغات استفاده کنید

تولید محتوای متنیدسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *